Kao što je najavljeno, preko The New York Times-a, uspešni reper prodao je francuskoj grupi 50% svog brenda šampanjca Armand de Brignac, poznatog i kao Ace of Spades. Iako finansijski uslovi novog partnerstva nisu objavljeni u javnosti, Times je izvestio da je 2018. polovina Armanda de Brignaca procenjena na 250 miliona dolara.
Prema NYT, saradnja između repera i kompanije dogodila se „vrlo prirodno“ i obe strane su voljne da vide kako mogu da povećaju reputaciju brenda zajedno sa drugim vrstama šampanjca kao što su Dom Pérignon, Moët & Chandon, Ruinart, Krug i Veuve Clicquot. Njihov posao takođe dolazi u teškom trenutku za industriju šampanjca, koja je zabeležila pad prodaje pića za petinu zbog smanjenih događaja, proslava i kontinuiranog zatvaranja restorana usred pandemije.
„Pratili smo uspeh poslednjih godina i mislili smo da je ovo ludo. Većina brendova za šampanjac beleži vrlo skroman rast, a on se samo penje stepenicama. Probali smo šampanjac i rekli, da, moramo nešto zajedno da uradimo “, rekao je Philippe Schaus, izvršni direktor Moët Hennessy-a.
„Mi smo već svetski lideri sa našim poznatim šampanjcima – Dom Pérignon, Krug, Veuve Clicquot i Ruinart – ali Armand de Brignac stvorio je drugu klasu i na neki način doneo revoluciju u kategoriji prestiža, pa smo želeli da budemo deo nje. Otvorio je put ka novoj klijenteli, pa je u tom smislu značajan dodatak našem portfelju.“