U nedavno objavljenom intervjuu, poznata manekenka otkrila je kako “nema naročito lepa sećanja” na čuvenu reklamu koja je napravila veliki boom početkom 90-ih, snimljenu rame uz rame (ili preciznije: telo uz telo sa Markom Wahlbergom).
Calvin Klein je u tom periodu već izgradio ime poznato po u najamnju ruku: vrlo efektnim, ali svakako neočekivanim i prilično šokantnim kampanjama.
Omiljen detalj koji je izazivao tu efektnost bile su mu tinejdžerke koje kokterija sa golotinjom i seksulanošću. U kamapnji za donji veš iz 1992. to je bila 18-godišnja Kate Moss.
“Mark Wahlberg je bio vrlo mačo, a sve na setu vrtelo se oko njega. Imao je veliku najavu kada se pojavio na snimanju, a ja sam bila nepoznat model. Osećala sam se vrlo uplašeno i ranjivo. Mislim da su upravo na kartu moje ranjivosti i igrali”, objasnila je poznata britanska manekenka.
“Bila sam vrlo mlada i naivna, a Calvin je baš to voleo. Pre samog snimanja imala sam veliku anksioznost, te mi je lekar prepisao valijum. Uopšte se nisam osećala dobro jedno nedelju-dve pred snimanje, nisam mogla da ustanem iz kreveta”, otkrila je 48-godišnja Kate.
Tekst: M.B.
Foto: Profimedia