Zvezda mjuzikla “Evita” iz 1996. godine, Madona nedavno je otkrila čari najpopularnije društvene mreže na svetu – TikToka.
Snimala je klipove na kojima “izlazi iz ormara”, one na kojima pita svoje pratioce šta imaju protiv paradajza, ali i onaj u kom predlaže modnoj kući Balenciaga da sarađuju.
U svom nedavnom uključenju uživo na ovoj platvorimi, zajedno sa muzičarkom Terri Joe, Madona je izjavila da je napisala pesmu “Why’s Balenciaga So Expensive?” (“Zašto je Balenciaga toliko skupa?”), čiji tekst otprilike ide ovako:
Why’s Balenciaga so expensive?
Why’s Balenciaga so très cher? (That’s French!)
Why’s Balenciaga never giving me a discount?
Why’s Balenciaga the only thing I wear?”
Nakon izvedbe ove strofe, Madona je saopštila Terri da bi volela da napravi mjuzikl. I moramo vam reći da smo oduševljeni ovom idejom. Opšte poznato je da Balenciaga na čelu sa Demnom ne ide ka konvencionalnim načinima promovisanja, kako to rade mnogi brendovi danas. Setimo se samo prošlogodinšnjeg promo videa koji je nastao u saradnji sa legendarnom američkom serijom The Simpsons koje samo potvrđuju Demnine sklonosti ka alternativnim načinima oglašavanja kakve još nismo imali prilike da vidimo.
@_itzterrijoe_ An ICONIC duo 😭😭😭 #terrijoe #psyiconic #psyiconiclives #itzpsyiconic #itzpsyiconiclives #viral #viralvideo #madonna #_itzpsyiconic_ #itspsyiconiclives #kelon #terrijoe❤️ #terrijoelive #terrijo #flexeveryangle #overwatchme #nourisheveryyou #retokfornature #olaflex #333 #trolling #trollingstream #live #comedу #fypシ #fypage #fypシ゚viral #foryoupage #fy #fyp ♬ original sound – peanut joe
Sa ovim na umu, vrlo je izvesno da bi se Balenciaga odlučila za Balenciaga: The Musical, koji može biti koncipiran ili kao nova revija ili pak kao promocija nove kolekcije. To ćemo ipak prepustiti Demni i njegovom timu, dok nas trenutno samo zanima da se ovaj mjuzikl desi i da naravno Madona bude glavna uloga.
Tekst: A. N.
Foto: Profimedia