![skims](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2024/06/MjA3MjE4Njk5NTI0OTA4MTQy.webp)
Nicola Coughlan nije samo dijamant sezone u fiktivnom svetu “Bridgertona“. Irska glumica takođe je zvezda najnovije kampanje brenda Skims – još jedan primer uspešnog angažovanja slavnih ličnosti u vrhuncu pop kulture.
Coughlan, koja je upravo završila treću sezonu serije (sa nekoliko vrelih scena koje su uzburkale internet), nosi dugačku spavaćicu i haljinu s dugim rukavima iz Soft Lounge kolekcije brenda kojim upravlja Kim Kardashian.
“Velika mi je čast biti deo najnovije Skims kampanje! Oduvek sam bila fan Skims-a. To je moj izbor za opuštanje na setu od samog početka,” izjavila je Coughlan u saopštenju za štampu. “Volim što je ovo brend koji čini da se svako oseća sjajno i izgleda fantastično.”
![skims](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2024/06/MjA3MjE4Njk5NTI0OTA4ODA0.webp)
Svaka fotografija, koju je snimila Elizaveta Porodina, postavlja glumicu ispred pastelnih cvetnih motiva uz meko osvetljenje koje stvara osećaj eterične lepote. Romantična senzualnost kampanje gotovo paralelno prati Penelope Featherington u njenom putovanju ove sezone dok dolazi do svoje punoće.
“Svi znaju da sam od početka bila veliki fan Nicole i ‘Bridgerton’, tako da je za mene pun krug što ona zvezda naše Soft Lounge kampanje!” dodala je Kardashian u saopštenju, ističući da je Coughlan “takav izvor inspiracije na ekranu i van njega.”
![skims](https://www.harpersbazaar.rs/wp-content/uploads/2024/06/MjA3MjE4Njk5NzkzMzQzNTk4.webp)
Foto: Skims Promo