Nakon što je započela velike kampanje od Hourglassa do Hugo Bossa, stvorila je sopstvenu liniju šminke za Marks & Spencer i pokrenula svoju platformu za lepotu, Rose Inc., britanska manekenka je više nego zaslužila kvalifikaciju za ličnost koja menja pravila igre i transformiše postulate industrije lepote.
Tokom bogate karijere u svetu mode, koju neizostavno prati makeup, engleska manekenka i supermodel ovladala je svim veštinama koje se u njenoj profesiji podrazumevaju, te ne čudi što je svoj dalji poslovni put usmerila na kozmetičku industriju. Kao zaštitno lice mnogih beauty brendova i ambasador uglednih kuća lepote, Rosie Huntington je sama po sebi lepota lepote.
Sada, ona je rešila da ode korak dalje i svoje beauty iskustvo prenese na mali ekran, sa serijom pod nazivom “About Face”, koja je dostupna na streaming platformi Kuibi.
Prva epizoda je prikazana pre nekoliko dana, a šestodelna mini-serija prati Rosie dok razgovara sa najuticajnijim ljudima kozmetičke industrije, otkrivajući: kako su započeli, ko im je pomogao na putu uspeha (u nekim slučajevima ko nije) i kako ceo taj svet funkcioniše. “Kada sam pokrenula web stranicu za ulepšavanje, naučila sam mnogo o ljudima koji stoje iza brendova i njihovim proizvodima, i brzo je postalo očigledno da sam samo zagrebala površinu”, rekla je Huntington-Whiteley za “Refineri29”.
Njen cilj je da serijom “About Face” inspiriše nove generacije ljubitelja sveta lepote.
“Već dugo vremena kozmetičkom industrijom dominiraju veliki konglomerati koji kontrolišu proizvodnju, distribuciju i plasiranje beauty brendova na tržište”, rekla je Huntington-Whiteley, istakavši da je taj poslovni model zastareo i da je potrebno da se menja.
U serijalu “About Face”, Rosie putuje zemljom da bi razgovarala sa najuticajnijim imenima industrije lepote, od osnivač carstva “Huda Beauty”, ljudi koji stoje iza brenda Glossier, i još mnogo drugih, uključujući Kylie Jenner.