Kako Michelle Obama pokušava da poveća izlaznost na američkim predsedničkim izborima?
Bivša američka prva dama, Michelle Obama, lansirala je karmin zajedno sa kozmetičkim brendom The Lip Bar i neprofitnom organizacijom When We All Vote. Da biste kupili ruž, potrebno je da se registrujete na veb stranici predsedničkih izbora u Americi, koji će se održati 14. decembra.
Tečni karmin pod nazivom “Bawse Voter” ima mat crvenu boju i košta 15 dolara. 40 procenata prihoda od prodaje ruževa za usne otići će „When We All Vote“ organizaciji, koja za cilj ima povećanje odziva birača.
Karmin će biti lansiran u ograničenim količinama: samo 500 komada je dostupno za kupovinu.
Ranije se Michelle Obama pojavila na Nacionalnoj konvenciji demokrata noseći ogrlicu brenda Bychari sa natpisom „Vote“ koja je odmah postala popularna – u poslednjem satu konvencije postala je najpopularniji pojam za pretragu u Americi.
harpersbazaar.ru
View this post on Instagram