Our Work

Naši projekti

Komercijalni video

Rad na video prezentaciji brendiranog sadržaja pokazao se kao krupan iskorak u okvirima medija u regionu. Harper’s BAZAAR Srbija počev od jeseni 2019. do danas iza sebe ima više izuzetnih video projekata rađenih sa fashion, tech, food i drugim brendovima. Prosečan reach videa koji su do sada objavljivani na Harper’s BAZAAR Srbija YouTube kanalu i IG profilu magazina iznosi 20.000 pregleda.

Društvena odgovornost

Tokom dva meseca izolacije u proleće 2020, usled teških okolnosti koje su zadesile čitav svet zbog pandemije corona virusa, Harper’s BAZAAR Srbija pokrenuo je regionalnu akciju #JaSamBalkan na svom Instagram profilu. U saradnji sa brojnim javnim ličnostima i influenserima širom regiona, magazin je poslao jedinstvenu poruku – UJEDINJENI MOŽEMO SVE. Odabrane lečnosti su ispod naslovnice sa svojim likom slale ličnu poruku onima koji ih prate i poštuju, kao i sopstveni doživljaj krize koja je zadesila svet. Prvi post objavljen je 28. marta, a poslednji 24. aprila. U akciji Harper’s BAZAAR-a učestvovalo je 111 javnih ličnosti iz regiona koje je tokom 30 dana ujedinila jedna ideja.

Edukativni sadržaj

My Business Lessons prvi je u nizu digitalnih projekata magazina Harper’s BAZAAR na svom Instagram profilu i poralu. Ličnosti koje su ostvarile impresivne karijere u modnoj i beauty industriji govore o principima svoje poslovne filozofije. Na taj način one inspirišu buduće lidere i daju snažan podsticaj svima koji pretenduju da izgrade respektabilne karijere.

Digital Lab

To je samo jedan od digitalnih projekata kojima ovaj brend pokazuje svoju konektovanost sa trendovima vremena, lidersku poziciju i otvaranje novih puteva. Veoma su popularni i projekti Food Talks, Influence Lab, Fashion Talks, Beauty Talks, Fashion Designer Talk, Bazaar Designer: What is Art? Svi projekti su komunicirani na IG profilu i portalu Harper’s BAZAAR Serbia.

Brend Harper’s BAZAAR u ovom poglavlju svog postojanja na tržištu Srbije i regiona postavlja nove standarde video materijalom kao novim vidom komunikacije. Do sada u pomenutim novim projektima govorile su najuticajnije ličnosti iz domena biznisa, modne i beauty industrije, online medija. Sa prosečnim reachom od 15.000 pregleda, Food Talks, Influence Lab, Fashion Talks, Beauty Talks, Fashion Designer Talk veoma su gledani i popularni projekti.