Serija, prikladno nazvana The New Look, čija je premijera zakazana za 14. februar 2024 na Apple TV+, nastoji da ponudi gledaocima novi uvid u karijeru Christiana Diora. U pozadini Drugog svetskog rata, nakon što je Dior napustio francusku vojsku 1942. godine, pridružio se Lucienu Lelongu u Parizu okupiranom nacistima, pre nego što je 1946. osnovao sopstvenu istoimenu etiketu. Njegova prva kolekcija od 90 komada bila je hit, nazvana „the new look “ od strane tadašnje glavne urednice Harper’s Bazaara Carmel Snow. „To je priča koja nije ispričana“, kaže izvršni producent, pisac i reditelj Todd A Kessler. „Lična priča monsieura Diora inspirisala je ljude, [naterala ih da poveruju] da je u redu još jednom sanjati, a inspiriše me što je to učinio kroz stvaranje – stvaranje je opstanak.”
Sa Benom Mendelsohnom u glavnoj ulozi Christiana Diora, serija prati karijeru modnog velikana kroz Drugi svetski rat, a usredsređuje se na njegovo rivalstvo sa Coco Chanel (Juliette Binoche), čije su opuštene siluete bile dijametralno suprotne Diorovim naglašenim strukovima i dramatičnim, strukturiranim delovima. Ali njih dvoje nisu bili samo rivali kada je u pitanju posao. Chanel je zatvorila vrata svog salona na početku rata i postala operativac nacističke obaveštajne službe, dok je Diorova sestra Catherine (Maisie Williams) uhapšena, mučena i internirana u koncentracioni logor Ravensbrik zbog svog rada sa francuskim pokretom otpora.
Kessler je bio inspirisan da ispriča Diorovu priču kako bi osvetleo ta „izvanredna vremena” i „izvanredne ljude” koji su ih preživeli. „Užasi Drugog svetskog rata bacili su čovečanstvo na kolena, a nepoznati [dizajner] Christian Dior, koji je preživeo četvorogodišnju nacističku okupaciju Pariza, pomogao je da se oživi duh [grada] i želja da se ponovo proživi njegove kreacije.” Izvršni producent Lorenzo di Bonaventura veruje da će priča Monsieur Diora odjeknuti kod publike sada više nego ikada. „Priča Christiana Diora je trijumfalna, u suštini je ljudska priča. Njegov nagon za uspehom odražava ono što svi želimo, prepoznavanje za šta smo sposobni i ko smo zaista“.
Pogledajte trejler u nastavku:
Foto: Profimedia