Dirljiva priča koja se krije iza glume Pamele Anderson u “The Last Showgirl”

Uloga u kojoj je Pamela konačno zasijala svojim sjajem.

Nakon svetske premijere svog novog filma “The Last Showgirl” na Filmskom festival u Torontu, Pamela Anderson je otkrila kako se pripremala za ulogu Shelley, plesačicu iz Vegasa, koja se suočava sa krajem svog dugog angažmana. „Mislim da sam se za ovu ulogu pripremala ceo život,“ rekla je Anderson, obučena u crno odelo i sunčane naočare koje je kasnije skinula.

Takođe je naglasila koliko je ova prilika retka za nju. „Prvi put sam pročitala dobar scenario, pre svega,“ rekla je uz smeh, dodajući da prethodni materijali nisu bili baš „koherentni.“

Zaista, “The Last Showgirl”, film režiran od strane Gie Coppole, predstavlja Pamelino najznačajnije filmsko delo do sada, za koje dobija snažne pohvale. Film dolazi u trenutku kulturne reevaluacije Pameline karijere, koja je često bila korišćena kao šala ili tabloidna vest. Dok je Shelley nova kreacija, osećaj koji vraća u istoriju – s obzirom na to da je i Pamelin uspon do slave bio nerazdvojno povezan s njenim fizičkim izgledom – relevantan je za priču. Shelley zahteva da se njena strast prema nastupanju u Vegasu, uključujući golotinju, shvati ozbiljno – baš kao što je to Pamela dugo zagovarala za sebe.

Pre ovog trenutka, Pamelin najveći film bio je triler „Barb Wire“ iz 1996. godine, koji je na kraju postao još jedna šala u njenoj karijeri. U to vreme, bila je u centru visoko profilisanog braka s rok zvezdom Tommyjem Leejem, i doživela je spontani abortus tokom snimanja.

Poslednjih nekoliko godina, pružile su priliku javnosti da ponovo razmisli o Pameli i tretmanu koji je dobijala od medija. Prvo se pojavila miniserija „Pam & Tommy“ iz 2022. godine, koja je istraživala posledice čuvenog seks-snimka tadašnjeg bračnog para, a Lily James je igrala ulogu Pam. Iako je serija bila empatična prema Pameli, ona sama nije je odobrila i u intervjuu je nazvala „so na ranu.“

Sledeće godine, Pamela je ispričala svoju priču u Netflix dokumentarcu „Pamela, ljubavna priča“, koji je režirao Ryan White. Tamo je iskreno govorila o svom životu, uključujući iskustva s seksualnim zlostavljanjem, i podelila svoje dnevnike. Film je takođe dokumentovao njene probe za ulogu Roxie Hart u mjuziklu „Chicago“ na Broadwayu tokom osmodnevne turneje 2022. godine. The Guardian je ocenio njen nastup rečima: „Anderson možda ne pokazuje veliki talenat za pevanje (njen glas je mekan i ponekad teško čujan čak i u orkestru) ili ples (dobar dovoljno), ali ima ono što je potrebno: nespretna samosvest i odličan osećaj za camp.“

Pamela Anderson i Gia Coppola

“The Last Showgirl”, međutim, nije camp. Umesto toga, to je nežan pogled na delove Vegas-a koje mnogi možda smatraju vulgarnim ili kičastim. Scenario Kate Gersten je inspirisan njenim vremenom koje je provela posmatrajući plesačice iz Jubilee-a.

Tako je Gersten zamislila Shelley, ženu koja je bila sa produkcijom Le Razzle Dazzle više od 30 godina, koja se svakodnevno pojavljuje na sceni sa krilima i cirkonima. Shelley voli svoj posao, delujući kao „mama“ za mlađe plesače. Ali Shelley je takođe zaglavljena u prošlosti i drži se ideje o tome što je Le Razzle Dazzle nekada bio: fenomen gde su plesačice bile slavljene i putovale širom sveta. Sada se zatvara kako bi se zamenio „prljavim cirkusom,“ i u poslednjim nedeljama svoje turneje, Shelley se oseća izgubljeno.

Anderson igra Shelley s izuzetnom slatkoćom koja ponekad deluje kao naivnost. Le Razzle Dazzle je bio Shelleyin život toliko dugo da ne razume kako ga drugi percipiraju – uključujući njenu otuđenu ćerku (Billie Lourd), koja je na pragu diplomiranja. Međutim, Shelley nije tragična figura. Tokom jedne ključne scene, obraća se odbacujućem casting direktorju rekavši mu: „Imam 57 godina i lepa sam, ti klošaru.“

Lourd, ćerka preminule glumice Carrie Fisher i unuka zvezde zlatnog doba Hollywoooda Debbie Reynolds, objasnila je da je igranje Shelleyine ćerke bilo „katarzično“ za nju. „Osećala sam kao da je Shelley moja baka i da sam ja moja mama, i da sam mogla da razumem svoju mamu na dubljem nivou nego ikada, i bilo je to predivno iskustvo,“ rekla je. „I da to radim s Pamelom je apsolutni dar. Ona je sjajna majka u stvarnom životu i sjajna majka meni u ovom filmu.“

pamela anderson the last showgirl

Roditeljstvo je ključni deo putovanja o kojem Pamela govori u „Pamela, ljubavna priča“ – uključujući opisivanje njenog spontanog abortusa tokom „Barb Wire“ – čineći “The Last Showgirl” još jedan trenutak potpunog kruga za nju. To je samo jedan od načina na koji film omogućava Pameli, koja je majka odraslih sinova Brandona i Dylana Lee, da otkrije delove sebe koji su možda bili drugačije odbijeni.

Pamela je izjavila kako je čitajući scenario pomislila: „Ja sam jedina koja može ovo da uradi.“ Nakon gledanja filma, verovaćete joj.

foto: Profimedia

Najnovije