Prošlog proleća, Timothée Chalamet i Martin Scorsese snimali su reklamu za parfem Bleu de Chanel u Njujorku. Fotografisani su na ulicama SoHo-a i provodili su noć zajedno na stanicama železničkih pruga u Astoriji.
“Bili smo u Kvinsu u četiri ujutru i on se skačući penjao stepenicama podzemne železnice”, rekao je Chalamet, prisećajući se svog vremena sa tada 80-godišnjim rediteljem. 90-sekundni film inspirisan kratkim filmom Toby Dammit Federica Fellinija iz 1968. godine, više je poput moodboard-a za osećaj nego reklama za parfem.
“Snažne slike koje u 60 sekundi [ili 90] ispričaju priču verovatno su najteža stvar za uraditi”, kaže Scorsese u behind the scenes snimku. Reklama, koja je trebala da se pojavi prošle jeseni, odložena je tokom zime, da bi danas konačno ugledala svetlost dana.
Uživajte:
Foto: Chanel Promo, Instagram