Chanel, kultna francuska modna kuća, objavljuje novu knjigu pod nazivom Chanel: The Allure of Makeup, koja odaje počast bogatoj i uvek evoluirajućoj lepoti brenda.
Prava vremenska kapsula, The Allure of Makeup prati istoriju Chanel-ove linije boja od njenog nastanka 1924. godine pa sve do danas. Knjiga pruža uvid u evoluciju brenda, prikazujući retke reklame, trenutke sa revija i sa snimanja i mnogo više. Knjigu je napisala novinarka Natasha A. Fraser, koristeći ekskluzivne arhive brenda koje nikada nisu bile viđene, prikazujući čuvene slike osnivačice brenda, Gabrielle Chanel, zajedno sa kampanjama koje su oblikovale decenije lepote.
Osnovana 1910. godine od Coco Chanel, a pod kreativnim vođstvom Karla Lagerfelda od 1983. do njegove smrti 2019. godine, kuća je poznata po svom pristupu modernoj ženstvenosti u svetu mode. Godine 1924. brend je uneo revoluciju u industriju lepote lansiranjem prve kolekcije za šminku, što je omogućilo stvaranje inovativne i elegantne Chanel Beauty, koja je danas to što jeste.
Od klasičnih “Rouge Coco” ruževa do legendarnog parfema Chanel N°5, lepota je ostala deo popularnosti brenda, nastavljajući da utiče i inspiriše generacije širom sveta. Knjiga The Allure of Makeup brenda Chanel košta 175 američkih dolara i sada je dostupna na zvaničnom sajtu brenda.
foto: Promo Chanel