
Treća sezona serije The White Lotus donela je novu postavu likova, egzotičnu tajlandsku lokaciju i karakteristično satiričan pogled na privilegije, duhovnost i hedonizam. Ali kako se pokazalo, čak ni spektakularno finale od sat i po vremena nije otkrilo sve što se zapravo dešavalo iza kulisa.
U razgovoru za Harper’s Bazaar US, autor i showrunner serije Mike White otkrio je da je iz završne epizode izbačena jedna od ključnih scena u razvoju lika Piper Ratliff, koju igra Sarah Catherine Hook. U verziji scenarija koja nikada nije dospela do montaže, Piper je trebalo da izgubi nevinost — i to sa Zionom, sinom Belinde, koga tumači Nicholas Duvernay.

„U scenariju je jasno — nakon što napusti manastir, ona dolazi do zaključka da mora da završi s tim. Postoji scena u kojoj priznaje: ‘Saxon je, nažalost, u pravu. Treba mi ovo iskustvo.’ Zatim u restoranu počinje da posmatra ljude, traži potencijalnog partnera,” rekao je White.
Ova scena trebalo je da osvetli duboku unutrašnju borbu kroz koju Piper prolazi tokom cele sezone — njenu nesigurnost, telesnu rezervisanost i kontrast sa bratom Saxonom (Patrick Schwarzenegger), koji od samog početka oličava sirovu, hedonističku životnu filozofiju. Upravo njihova dinamika, kako ističe White, predstavlja dve suprotstavljene strane modernog identiteta: bekstvo u duhovnost i potiskivanje želja, nasuprot prihvatanju telesnosti i proživljavanju svakog trenutka.
„To je sukob između dve krajnosti. Jedno dete koje veruje da je svrha života uživanje i ostvarivanje želja, i drugo koje bira povlačenje, jer se plaši da te želje možda nikada neće biti ispunjene,“ objasnio je White.

Iako je scena bila narativno snažna, izbačena je jer se tonalno nije uklapala u ostatak epizode. „Finale već traje sat i po. Ta scena bi dodala još deset minuta, i imala je gotovo romantično-komičan ton, koji nije funkcionisao u sred pokušaja ubistva porodice pong-pong voćem,“ rekao je White uz osmeh.
Zbog njene eliminacije, menjan je i dijalog između Piper i Saxona u poslednjoj sceni na brodu. U originalu je trebalo da dođe do tihiog obrta — Piper se prvi put pojavljuje opuštena, seksualno oslobođena, dok Saxon čita self-help literaturu, zbunjen novonastalom dinamikom među njima. „Scena je imala zanimljiv zaokret — Piper je delovala spokojno, dok se on prvi put preispituje,“ dodaje White.
Iako ova scena nikada neće ugledati svetlost dana, otkriće njenog postojanja dodaje novu dimenziju čitanju sezone. Još jednom, The White Lotus pokazuje da prava drama često leži i u onome što ostane neizrečeno.
Foto: Profimedia