7 jednostavnih vežbi koje možemo da uradimo čak i kada nam se nimalo ne vežba

Koliko god da nam je vežbanje ušlo u rutinu, ponekad nam se jednostavno ne da. Ne može da nas motiviše ni naše nezadovoljstvo. ni pomisao na to da ćemo se još osećati ako ne vežbamo, kao ni to što znamo koliko ćemo se prijatno osećati posle vežbanja. Tog dana preskačemo sve obaveze - ali to znači da nam ostaje vremena da upalimo Netflix i konačno završimo sezonu naše omiljene serije. E, ali postoje vežbe koje možete da odradite dok gledate Netflix i onda ćete moći i da odmorite mozak, a i da vas ne grize savest dok to radite, kao i vežbice koje će vam povratiti energiju kada mislite da ste je nepovratno izgubili.

U nastavku teksta pročitajte (I pogledajte) vežbe koje su savršene za jedan jesenji kišni dan kada vam se ni malo ne vežba.

Vežbe za ravan stomak

Za ove vežbe ne treba vam ni prostrka za jogu, ni oprema - samo 5 minuta vremena. Dok se špica vaše omiljene serije završi, vi ste već završili.

4 minuta za izvajane ruke

Ako vam je 5 minuta previše, evo vežbe za 4 minuta.Čak i na poslu, dok sedite za radnim stolom možete da odradite ovu vežbicu koja će da vam oblikovati mišiće ruku.

Trening u ritmu Afrike

Uz ovaj trening ćete se i zabaviti i izbaciti negativnu energiju iz sebe. Posle 10 minuta ovog "afričkog plesa" bićete preznojani, upaljeni, ali i neverovatno srećni

30 minuta plesa za bolju kondiciju

Ako vam je dosadilo trčanje na traci ili dizanje rozih tegića, ovaj trening koji traje pola sata je idealan za vas. Ko bi rekao da je noćni život toliko naporan?

Joga za opuštanje uma i zatezanje tela

Kada ste previše umorni za trening, uvek možete odmoriti i telo i um sa jogom koja će vas potpuno umiriti. Ova vežbica će vam se učiniti malo dužom nego inače, ali to je baš ono što vam treba.

Vežbe disanja za bolju energiju

Nisu samo fizičke vežbe ono što je vašem telu potrebno danima kada ste previše umorni (I psihički i fizički). Ponekad su i vežbe disanja ono što će vas resetovati.

Vežbe za dobro jutro

Ova vežbica budi vaše telo laganim istezanjem što je čini savršenom za jutarnji trening ili idealnom za podne kada već energija krene da nam opada.

Priredila: Tamara Mladenović

Fotografija: Pexels

Pročitajte još

Pročitaj još