5 namirnica koje pojačavaju koncentraciju

Za bolju produktivnost.

Gorka čokolada

Tamna čokolada (sa sadržajem kakaoa najmanje 70%) apsolutno je obavezna stvar na radnom mestu. Kakao zrna sadrže malu dozu kofeina, koji pomaže u okrepljenju, kao i magnezijum koji ublažava stres, stimuliše oslobađanje endorfina i serotonina, što na kraju poboljšava raspoloženje i pomaže u boljoj koncentraciji.

Avokado

Zdrave masti kojima avokado obiluje deluju kao gorivo za naš mozak, stimulišući moždane aktivnosti i pomažući vam da se bolje usredsredite na posao. Pored toga, avokado sadrži veliku količinu antioksidanata koji inhibiraju upale i štite moždane ćelije od oštećenja slobodnim radikalima. Ako vam predstoji naporan dan, pojedite avokado za doručak.

Orašasti plodovi

Orašasti plodovi su odličan izvor korisnih omega-6 masnih kiselina i biljnih proteina. Savršeno zasićuju telo, omogućavajući vam da dugo zaboravite na glad i podstiču moždane aktivnosti. Stručnjaci preporučuju da uvek imate pri ruci paketić orašastih plodova - ovo je jednostavna i zdrava grickalica koja će vam dati energiju do kraja dana i povećati fokus i koncentraciju.

Zeleni čaj

Zeleni čaj je riznica hranljivih sastojaka koji stimulišu nervni sistem i pomažu vam da se bolje usredsredite na zadatke. Čaj sadrži kofein i teanin, koji pomažu u okrepljenju, dok obilje antioksidanata sprečava upale i štiti moždane ćelije od oštećenja slobodnih radikala. Glavna stvar koju treba zapamtiti je da ne treba piti zeleni čaj uveče - može izazvati probleme sa spavanjem.

Seme lana

Laneno seme je prava superhrana, jer sadrži rekordnu količinu omega-3 masnih kiselina - glavno gorivo za naš mozak. Pored toga, lan je bogat magnezijumom, vitaminima B i vlaknima. Sve ove supstance neguju mozak i poboljšavaju koncentraciju. Imajte na umu da laneno seme može biti teško svariti zbog ljuske, pa ga je najbolje jesti mleveno kao dodatak salati, supi, jogurtu ili smutiju.

foto:bazaar.ru

Pročitaj još iz kategorije Dijete & Fitnes