Pet načina da se oslobodite stresa

Mali dnevni rituali...

U svojoj knjizi „The Aha Factor: How to Use Your Intuition To Get What You Desire and Deserve“ autorka Mariana M. Cooper daje pet jednostavnih saveta kako lako i jednostavno kod kuće možete da se oslobodite stresa i opustite se.

Kratka meditacija

Slažemo se da oni koji imaju vremena za dnevnu meditaciju ne znaju šta je stres. Ali knjiga nije o jogi, već o uobičajenom gašenju misaonog procesa na najmanje 1 minut. Da biste to učinili, morate zatvoriti oči, odreći se svih misli (čak i ako su pozitivne) i osluškivati svoje disanje. Mariana M. Cooper tvrdi da je takva direktna meditativna praksa dovoljna da smirite živce i čak natera vaš mozak da kreativno razmišlja.

Postavite sto

Da, dobro ste pročitali. Da biste smirili živce, prema autoru, dovoljno je uzimati hranu ne na radnom mestu, već na posebno postavljenom stolu. Pravilno posluživanje stvara osećaj udobnosti. A upravo je to potrebno našem uzdrmanom nervnom sistemu. Istovremeno, zapamtite da treba jesti samo ukusnu kuvanu hranu!

Izađite napolje

Naravno, trčanje na otvorenom pomaže vam da usmerite misli i svoje telo, ali u stresnim situacijama i tokom napada panike, bolje je da uredite redovnu 15-minutnu šetnju na svežem vazduhu. Pokušajte svakodnevno da organizujete takve šetnje da napunite baterije i osvežite mozak. Usput, bolje je odabrati mesta u blizini jezera ili reka. Zvuk vode pojačaće opuštajući efekat.

Uključite kreativnost

Crtanje, slikanje, knjige za bojenje (čak i za odrasle), plastelin - iznenadićete se kako opušta.

Obratite pažnju na okruženje

Detalji koji vas okružuju i atmosfera u kojoj se nalazite takođe utiču na vaše unutrašnje stanje. Stoga Mariana M. Cooper savetuje da se pobrinete za pravi enterijer. A ako popravke mogu samo da olabave vaše ionako slabe živce, onda će ih takvi sitni detalji poput mirisne sveće ili svežeg buketa cveća dovesti u red.

M.L.

 

 harpersbazaar.com.ua

Pročitajte još

Pročitaj još