Šta ne treba jesti za doručak

Otkrivamo osam namirnica koje treba izbegavati!

Suve žitarice

Žitarice za doručak često sadrže velike količine ugljenih hidrata i šećera, ali uopšte ne sadrže vlakna. Kao rezultat toga, mogu dovesti do povećanja šećera u krvi, zbog čega će se vaše raspoloženje drastično promeniti. Ali za ljubitelje žitarica postoji rešenje! Samo proverite sastav i pazite da vaš doručak sadrži vlakna (najmanje 3 grama po porciji).

Proteinske štanglice

Proteinske štanglice često sadrže mnogo više šećera nego proteina. Važno je da zapamtite kada sledeći put gledate sastav tablica: 5 od 5 (tj. 5 grama šećera na 5 grama proteina).

Jogurt sa malo masti

Jogurt sa malo masti ujutro premalo je da biste dali telu dovoljno energije. Nutricionisti preporučuju konzumiranje između 250 i 400 kalorija ujutro. U jogurt dodajte malo ovsene kaše i svežeg voća.

Čaša soka

Čaša soka ni u kom slučaju ne može biti puni doručak, pogotovo ako ste ga kupili u radnji - to je čisti šećer i ugljeni hidrati. Štaviše, osećaj gladi vas neće napustiti.

Šolja kafe

Veoma popularan izbor za one koji se ujutro teško bude. Kofein će vam sigurno dati energiju tokom određenog vremena, ali baš vas neće zasititi.

Hleb i puter

Dobra ideja za doručak, ali prikladna samo kao dodatak jelu (na primer, kajgani). Samo tost neće vas zasititi. Uz to, treba osigurati da se hleb za tost sastoji od integralnih žitarica, a puter sadrži dovoljno proteina.

Instant ovsena kaša

Sipajte vruću vodu i ostavite pet minuta? Zvuči odlično, ali nije korisno. Sastav instant ovsene kaše je približno isti kao u bilo kojoj drugoj žitarici za doručak (premalo vlakana!).

Nedostatak doručka

Nutricionisti kažu da je ujutro bolje jesti malo nego uopšte ne jesti. Ako ujutro ne osećate glad, onda obratite pažnju na to šta jedete tokom dana. Možda je činjenica da pre odlaska u krevet konzumirate previše teške hrane.

Pročitajte još

Pročitaj još