Balmain Hair ulazi u svet filma sa četvorodelnom vizuelnom kampanjom pod nazivom „L’Année de la Muse“. Tokom naredne godine, brend će predstaviti digitalnu seriju koja prati putovanje jedne Parižanke, ističući način na koji se njena kosa menja i odražava njen životni put.
Svaki video, koji je režirao Bobby Afonso, a fotografisao Sebastian Faena, prikazuje njen lični razvoj kroz nekoliko prelepih frizura, koje su stvorene uz pomoć Balmain Hair proizvoda.
Prvo poglavlje, pod nazivom „Muse D’Amour“ ili „Muza ljubavi“, predstavlja prvi od kratkih filmova koji će biti premijerno prikazani na društvenim mrežama brenda. U toku videa, možete videti scene glavne junakinje koja uživa u prvim trenucima zaljubljivanja u svog voljenog.
„Ovo poglavlje prikazuje lepotu i ranjivost ljubavi, sa kosom koja simbolizuje duboku povezanost i strast koja definiše ovaj period njenog života. Naša muza je duboko zaljubljena. Njena kosa, mekana i razlivena, odražava njene nežne emocije, utelovljujući [njenu čistotu],“ rekao je brend u saopštenju za medije.
Uz kampanju, Balmain lansira i tri nova proizvoda, uključujući „Couleurs Couture“ Iluminirajuću masku, „Pince À Cheveux Imperiale“ burgundi ukosnice i „Muse D’Amour“ set za stilizovanje, koji će biti dostupni od 27. januara na zvaničnom sajtu brenda.
Foto: Balmain Promo, Instagram