Vest da još jedna slavna ličnost lansira još jednu liniju lepote obično naiđe na ciničnu reakciju zasnovanu na dva centralna pitanja: „Da li svetu treba još jedan beauty brend slavnih?“ i „Da li zaista vredi?“ Možda ne.
Međutim, ono što će potrošači uvek želeti je efikasna nega kože. A ovih dana, što je za neke možda iznenađujuće, postoji talas odličnih proizvoda iza kojih stoje slavne ličnosti, a koji, za razliku od svojih prethodnika, prevazilaze okvire slave svog osnivača i pružaju upravo to.
Danas, zvezde ulažu veliki trud i vreme u stvaranje linije koja, pre svega, stavlja naglasak na formulaciju sastojaka i isporuku proizvoda vrhunskog kvaliteta za sve potrošače – a ne samo za njihove obožavaoce. Usmereni su na dugovečnost na tržištu, kako tvrde eksperti beauty industrije.
U nastavku teksta pogledajte čije beauty proizvode bi, ipak, trebalo da stavite na spisak.
Pleasing
Linija razvijena sa misijom da izbriše granice, funkcioniše sasvim drugačije od većine brendova slavnih ličnosti. Prvo, da niste obraćali pažnju, ne biste imali pojma da glumac i pevač Harry Styles stoji iza toga. Proizvodi su kreirani da „uzbude čula“, a formulacije su vođene rezultatima. Kao na primer, Acid Drops Lucid noćni serum. Uključuje kiselinu hibiskusa održivog izvora, iz zadruge u Burkini Faso, da bi se koža regenerisala i zablistala.
Humanrace
Godine 2020, kada je Pharrell Williams, muzičar, producent i svestrani preduzetnik, lansirao svoju liniju za negu kože, Humanrace, proizvodi su rasprodati za manje od 24 sata – i to sa dobrim razlogom. Brend, stvoren u saradnji sa cenjenom doktorkom Elenom Jones, Pharrellovim ličnim dermatologom, lansiran je sa čvrstim akreditivima formulacije za negu kože.
Keys Soulcare
Inspirisana fizičkim i emocionalnim uticajem borbe protiv problema sa kožom u očima javnosti, pevačica i tekstopisac Alicia Keys tražila je holistički pristup nezi kože. Njen odgovor je bio Keys Soulcare, koji je lansirala 2021. sa dermatologom Renee Snyder. Najnovije izdanje, Let Me Glow Illuminating serum, savršen je primer etosa brenda. Ne samo da uključuje antioksidante, kao i sastojke za blistavost, kao što je niacinamid, već dolazi i sa jednom od Alicijinih sada već poznatih afirmacija: „Dajem sebi dozvolu da sijam“.
Rare Beauty
Brend Selene Gomez kreiran je da se bori protiv nerealnih standarda lepote, neguje individualni izgled i redefiniše koncept lepote. Dermatološki testirani, svi proizvodi pogodni su i za osetljivu kožu – od ruževa i senki za oči do hidratantnih krema i seruma za zaglađivanje kože.
Rose Inc.
Prošlo je dosta vremena otkako je šik, prijateljski nastrojen i inkluzivan brend privukao toliko pažnje, ali Rosie Huntington-Whiteley je uspela da to izvede sa Rose Inc. Udružila je snage sa Amyris – biotehnološkom kompanijom sa sedištem u Kaliforniji – kako bi kreirali proizvode koji pomeraju granice „clean“ lepote, isporučujući nekomedogene proizvode, bilo da su rumenila ili sredstva za čišćenje lica, koji ne samo da su dobri za životnu sredinu, već su i super napredni u svojim formulacijama.
Foto: Profimedia, Instagram
Priredila: T.M.