Bobbi Brown lansira novi beauty brend inspirisan Phoebe Philo

Uprkos činjenici da su prošle četiri godine otkako je prodala svoju istoimenu kompaniju, Bobbi Brown je i dalje jedan od najjačih brendova na polju lepote.

Nakon što je svoj brend prodala kompaniji Estee Lauder za 75 miliona dolara, a potom ga napustila 2016.godine, ona je stvorila sopstvenu wellness liniju, pozabavila se dizajnom hotela i investirala je u brendove kao što su Starface i LiveTinted. Sada je po svemu sudeći došlo pravo vreme za novi poslovni poduhvat, odnosno lansiranje novog beauty brenda – Jones Road. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Makeup by a makeup artist.

A post shared by Jones Road Beauty (@jonesroadbeauty) on

Prema The Wall Street Journal-u, brend nosi ime po ulici u Hamptonu koju je Brown pronašla dok je koristila softver Waze, a njegove kolekcije će se zasnivati na pravilima koje nameće čista lepota i sadržaće proizvode koji su najnužniji u ženskim tašnama. 

Kolekcija između ostalog uključuje i maskaru, koju sama Bobbi proglašava „najboljom koju je ikad probala“, The Best Pencil i The Best Eyeshadow.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Build it, sheer it, layer it. Miracle Balm. Tawny, Bronze, Dusty Rose, and Au Naturel—in that order.

A post shared by Jones Road Beauty (@jonesroadbeauty) on

Bobbina nova muza nije niko drugi do dizajnerka Phoebe Philo, čiju fotografiju uvek ima u svojoj kancelariji.

„Želela sam da Jones Road bude nešto između stare škole Celine i Supreme, što je moja estetika“, rekla je šminkerka.

Najnovije