Luksuzna modna kuća Celine zvanično ulazi u svet lepote predstavljanjem svog prvog ruža za usne, Le Rouge Celine. Ovaj ruž je sada dostupan u odabranim buticima, a prva nijansa, Rouge Triomphe, vatreno crvena boja, već osvaja beauty svet.
Ruževi su odavno smatrani ultimativnim modnim dodacima, ali u rukama Slimanea, Le Rouge Celine dobija novu dimenziju. Ono što ovaj proizvod čini posebnim nije samo intenzivna crvena nijansa, već i njegova luksuzna ambalaža. Ruž dolazi u refil pakovanju smeštenom u elegantnu zlatnu tubu koja nosi inspiraciju od nakita Luja XVI i art deco dizajna – spoj klasične elegancije i modernog luksuza. Poseban pečat ovom proizvodu daje miris, koji spaja note ruže i pirinčanog praha, a poznavaoci Celine parfema prepoznaće ove arome kao deo Slimaneove olfaktorne vizije.
Rouge Triomphe, prvi proizvod iz ove linije, upakovan je u tubu ukrašenu Celineovim Triomphe emblemom, dok je lansiranje samo jedne nijanse crvene boje omaž istoriji brenda – crveni slon je bio prvi logo kuće Celine.
Pored ruža, Celine nudi i dve posebne četkice za usne (jedna za putovanja, druga za kućnu upotrebu), čija je cena 96 dolara, kao i luksuznu kozmetičku torbicu u prepoznatljivom Triomphe printu i telećoj koži, po ceni od 395 dolara.
Ovo lansiranje ruža samo je početak Celine beauty avanture. Do kraja meseca, očekuje se i predstavljanje dodatnih luksuznih aksesoara, kao što su Gua Sha za lice i telo, ručna ogledala od acetata, kao i smela ogrlica i clutch torbica sa držačem za ruž. Sve ove ekskluzivne proizvode biće moguće nabaviti u odabranim Celine buticima i online.
Za sve ljubitelje šminke, Celine najavljuje uzbudljive novitete za 2025. godinu. Pored nove kolekcije maskara i ajlajnera, Slimane planira da lansira čak 14 novih nijansi ruževa i dva potpuno nova mirisa, čime će Celine još više učvrstiti svoju poziciju na tržištu luksuzne kozmetike.
Foto: Promo