Svi strastveni ljubitelji karmina znaju koliko je teško pronaći savršenu nijansu koja odgovara baš vama. I nažalost, koliko često se dešava da baš ta omiljena nijansa bude povučena sa tržišta. Koliko puta ste pronašle karmin koji savršeno odgovara vašem tenu i stilu, samo da biste kasnije saznale da više nije dostupan? Juče, na Svetski dan karmina, stigla je vest koja je obradovala mnoge od nas – MAC je ponovo uveo osam legendarnih nijansi karmina!
Konačno, imamo priliku da ponovo kupimo te posebne boje koje su nam nedostajale. Možda je među njima je i vaša omiljena nijansa, ona koja je činila da se osećate samopouzdano i lepo svaki put kada je nosite.
MAC-ov potez da ponovo uvede ovih osam nijansi omogućava novim generacijama da otkriju zašto su ovi karmini postali ikone u svetu lepote. Među povratničkim nijansama nalaze se kultne boje “Hot Gossip”, “Up the amp”,”Shanghai spice”, “Double shot”, “Chintz”, “Haku”, “Fleshpot” I “Bubbles”.
Povratak ovih osam nijansi karmina je još jedan dokaz da MAC pažljivo sluša svoje kupce i prati njihove želje. Ovaj događaj je još jedan podsetnik zašto je MAC jedan od lidera u kozmetičkoj industriji, uvek inovativan i spreman da odgovori na potrebe tržišta.
Ovaj potez MAC-a nije samo komercijalni poduhvat; to je prava posveta svima nama koji verujemo u snagu savršeno odabranog karmina. Hvala, MAC, što nas slušate i što se trudite da ulepšate naše živote jednim potezom četkice.
MAC, osnovan 1984. godine u Torontu, Kanada, postao je sinonim za profesionalnu kozmetiku i trendseterske proizvode. Njihovi karmini su posebno popularni zbog bogatih boja, dugotrajnosti i visokog pigmenta. Povodom ovog posebnog dana, kompanija je odlučila da vrati osam omiljenih nijansi koje su bile povučene iz prodaje, što je izazvalo talas nostalgije i radosti među vernim kupcima.
Osim što su poznati po svojim proizvodima, MAC je takođe angažovan u brojnim humanitarnim akcijama. Njihov program Viva Glam, na primer, prikuplja sredstva za borbu protiv HIV/AIDS-a, čime kompanija pokazuje svoju posvećenost društvenoj odgovornosti.
Foto: Mac Promo