Odavno nam je postalo jasno da se makeup trendovi koji se propagiraju na društvenim mrežama i oni koji se prezentuju na revijama, naročito visoke mode, u velikoj meri razlikuju, a ako bismo morali da biramo između njih, naš glas definitivno odlazi revijama.
Na ovogodišnjem Paris Haute Couture Fashion Week-u pomeranje granica bilo je očekivano, ali ono oko čega su se gotovo sve modne kuće možda i prećutno dogovorile jeste stavljanje fokusa na prirodan i negovan izgled.
Chanel, Fendi i Viktor & Rolf pokazali su nam da je negovana koža najbolja šminka, dok je celokupan beauty look dovoljno upotpuniti precizno definisanim obrvama, te sa sasvim malo hajlajtera ili rumenila koji tenu daju zdrav sjaj. Ovakav makeup Valentino je nadogradio odvažnom nijansom karmina, dok je Schiaparelli otišao u sasvim drugom pravcu i podsetio nas da obrve možda i nisu toliko važne te ih slobodno možemo izbeleti. Dior u modu vraća crnu olovku za oči nošenu kao tokom devedesetih i dvehiljaditih.
Revije koje su odskakale u pogledu makeup look-ova bile su Armani koji nas je ubedio da je smokey eye u ponoćnoj nijansi plave odličan izbor za večernji izlazak u kombinaciji sa “blurovanim” usnama; Jean Paul Gaultier koji je već pomenutu prirodnost podigao na viši nivo dodavanjem šljokica i kristala, a najveći iskorak predstavljala je Maison Margiela revija čiji su look-ovi ne samo podsetili na porcelanske lutke, već su žene širom društvenih mreža naveli da ponovo detaljno prouče glass skin trend.
Chanel
Fendi
Viktor & Rolf
Valentino
Schiaparelli
Dior
Armani
Jean Paul Gaultier
Maison Margiela
Foto: Profimedia