Selena Gomez je otkrila datum dugo očekivanog lansiranja.
Prošlo je tačno šest meseci od kako je Selena Gomez najavila da će lansirati sopstveni kozmetički brend. Zatim je za samo nekoliko minuta, profil @RareBeauty uspeo da okupi preko milion pratilaca. Selena je od tada podelila video snimak, koji otkriva detalje o lansiranju, ali bez najave tačnog datuma.
U utorak, 4. avgusta 2020. godine, konačno se dogodilo veliko otkrovenje kada je Selena napisala na Instagramu: „Tako sam uzbuđena da konačno mogu podeliti sa vama da će se pokretanje @RareBeauty održati 3. septembra isključivo u @Sephora, @SephoraCanada, @SephoraMx i RareBeauty.com.
View this post on Instagram
Odlično sam se provela tokom kreiranja proizvoda i radujem se isprobavanju! Nadam se da će vam se svideti koliko i meni!”
Prema video snimcima koji su objavljeni, čini se da početno lansiranje uključuje ruž, rumenilo i hajlajtere.
“Rare Beauty ima cilj da vas navede da prihvatite ko ste i pronađete lepotu u svojim nesavršenostima”, brend je objavio na Instagramu.
“Mislim da Rare Beauty može biti više od kozmetičkog brenda. Želim da prestanemo da se poredimo i počnemo da prihvatamo svoju jedinstvenost”, rekla je Selena Gomez.
View this post on Instagram