Dokaz da ruževi osim što su održivi, mogu biti i izuzetno elegantni.
Rosie Huntington-Whiteley važi za jednu od najlepših žena u svetu manekenstva. Njena ljubav prema lepoti je toliko velika da je 2018. godine lansirala sopstvenu platformu za lepotu pod nazivom Rose Inc. Poznata po svojoj besprekornoj koži, punim i blistavim usnama, nije iznenađenje što ona ima sposobnost da proda proizvod jednostavno priznanjem ljubavi prema njemu.
Iskoristivši svoj uticaj, Rosie Huntington-Whiteley je odlučila da sarađuje sa održivim brendom La Bouche Rouge kako bi kreirala dva ruža za usne u ograničenom izdanju.
“Kada sam razmišljala o nijansama ruža, želela sam da imam nude, sličan boji usana, kao i lepu, elegantnu crvenu za veče. Dobijene nijanse čine da se osećam samopouzdano i negovano. Iako smo izabrali da objavimo ruževe za Dan zaljubljenih, dizajnirala sam zaista svevremene setove i nijanse koji vas mogu pratiti tokom cele godine“.
Sa sedištem u Parizu, La Bouche Rouge uspeva da uveri da ekološki prihvatljivi proizvodi mogu biti i praktični i elegantni. Od bronzera do ruževa, svi proizvodi su zatvoreni u metalne ambalaže, presvučeni pernatim pokrivačem i ukrašeni prelepim detaljima.
Dobra strana je činjenica da se njihovi proizvodi mogu ponovo dopuniti, što ih čini jednim od najodrživijih izbora. Takođe je vredno napomenuti da su formule veganske, bez mikroplastike i sadrže dragocene hranljive sastojke, poput hijaluronske kiseline biljnog porekla.
Kao da sve navedeno nije dovoljno, pri svakoj kupovini donacija odlazi Eau Vive Internationale, koja deci u Togu pruža čistu vodu za piće. Svaka kupovina ruža iznosi 100 litara vode.