@roseinc
Zašto je novi segment tako brzo osvojio veći deo celokupnog tržišta kozmetike?
Najnoviji trend u kozmetičkoj industriji je „cleanical“ segment lepote. Nastao je na polju profesionalne kozmetike za negu i „clean beauty“ – proizvodi testirani u posebnim slučajevima, koji ne sadrže opasne sastojke. Reč „cleanical“ kombinuje „clean“ i „clinical“.
Kompanija „The NPD Group“ je prijavila da je segment cleanical već premašio 20% ukupnog kozmetičkog tržišta. Samo od avgusta prodaja takve kozmetike porasla je za skoro 50%. Iznenadna popularnost novog segmenta kozmetike je razumljiva – ne moramo birati između kvaliteta i efikasnosti proizvoda – oboje ih ujedinjuje cleanical beauty.
@bellamichlo
„Potrošači zaista obraćaju pažnju na sastojke i šta stavljaju na svoje telo. Zdravlje i nauka postali su ljudima važniji nego ikad ranije “, kaže Sean Kearney, direktor Goopa za dizajn i trgovinu.