Pre nego što zakolutate očima pri pomisli na još jednu beauty liniju slavnih, zamislite ovo: Jennifer Lopez na Super Bowl Halftime Show-u. Dovoljno smo rekli. Lopez definiše večnu lepotu, tako da linija za negu superzvezde usredsređena na unutrašnji i spoljašnji sjaj jednostavno ima smisla.
Najavljena danas sa lansiranjem početkom januara, JLo Beauty je kolekcija od osam proizvoda za poboljšanje sjaja, uključujući proizvode poput hidratantne kreme, sredstva za čišćenje i seruma, kao i dodataka ishrani.
“Razmišljam o tome da napravim liniju za negu kože verovatno tokom poslednjih 20 godina“, kaže Lopez. “Jednostavno morate sačekati pravo vreme. Mislim da sam morala da malo više sazrem da bih imala filozofiju o stvarnoj beauty kompaniji: lepota iznutra i ideja o lepoti koja nema datum isteka”.
Glavni sastojak linije je maslinovo ulje za koje Lopez kaže da je porodična tradicija i tajna lepote za zdravu i sjajnu kosu, kožu i nokte. Dijetetski dodatak uključuje čisti ekstrakt masline, dok proizvodi za negu kože sadrže JLo Beauty Olive Complex, mešavinu fermentisanog ulja, ekstra devičanskog maslinovog ulja, ekstrakta maslinovog ulja bogatog antioksidantima i ekstrakta listova masline za hidrataciju i umirenje.
Lopez kaže da je njeno sredstvo za čišćenje pod nazivom „That Hit Single“ nazvano po tome što ga treba koristiti samo jednom da biste uklonili sve znakove šminke. Njegova mešavina lipida i luksuznih antioksidansa osigurava da vaša koža ostane zaštićena. Multitasking serum, nazvan „That JLo Glow“, jedna je od zvezda linije. Sadrži dve vrste fermenata za osvetljavanje kože, kao i kompleks maslina i matricu dobijenu od šećera koja trenutno zateže i suptilno podiže kožu. To znači da ćete odmah videti glatku kožu, a vremenom i blistaviju.
Za neograničeni sjaj tu je „sheet“ maska koju bismo očekivali od Lopez s obzirom na njenu reputaciju kraljice lepote crvenog tepiha. Natopljena je serumom brenda i košta 18 dolara po komadu.
„That Blockbuster Wonder Cream“ je bogata noćna krema upakovana peptidima i hijaluronskom kiselinom koja odmah osvežava kožu, dok je „That Big Screen SPF 30 Moisturizer“ savršen za nanošenje ispod šminke. Tu su i krema za oči i blistavi pojačivač tena koji su dostupni u tri nijanse.
“Dermatolog mi je u vrlo mladoj dobi rekao da koristim kremu za sunčanje … ljudi ne razumeju da je ova krema zaslužna za moj mladoliki izgled. Tada to nisam znala, ali sada, kada se pogledam u ogledalo, jako mi je drago što sam ga poslušala”, kaže Lopez.
“Znala sam da za JLo Beauty želim da razvijem kremu za sunčanje koju bismo mogli svakodnevno da koristimo ispod šminke, gde možete zaista zaštititi svoju kožu i održati je mladom tokom godina. I mislim da devojke treba da počnu da je koriste od trenutka kada započinju sa negovanjem svoje kože sa 12, 13, 14, 15 godina“.
Čak i J.Lo ima dane kada se ne oseća najbolje. „Naravno, budim se i osećam se kao da izgledam pet puta starije i pokušavam da promenim te misli… Pokušavam da kažem sebi, poput jednog od mojih idola, Barbre Streisand, ‘Zdravo lepotice’, priznaje ona. „Kažem:’Mlada sam i bezvremena u svakom dobu. Srećna sam. Zdrava sam. Okružena sam ljubavlju. Moja deca i ja živimo srećan avanturistički život pun radosti i smeha'”.
Pokretanjem JLo Beauty, Lopez se nada da će žene u svakoj životnoj dobi prihvatiti njihovu lepotu iznutra. „Niko ne želi da čuje:’Oh, izgledaš sjajno za 50′. Želite da čujete kako izgledate sjajno – bez obzira u kojoj ste dobi.”
“Za nas je lepota bez roka trajanja, mlada i bezvremenska u svako doba i lepota koja dolazi iznutra“ – ovo su zaista mantre brenda.
JLo Beauty proizvodi će biti dostupni od 1. januara 2021. godine na sajtu jlobeauty.com, kao i na Amazonu i Sephori od 14. januara 2021.
harpersbazaar.com