Raskošno komponovan, solarni miris koji evocira glamur, samopouzdanje i karakteristični osećaj razigranosti svojstven brendu, oslikava samu suštinu identiteta Jimmy Choo brenda. Inspirisana večnom privlačnošću Francuske rivijere – ruža je u stvari referenca na francuski prevod reči ružičasto – ova blistava obala služi kao topos kampanje za Rose Passion.
Zamislite blesak plavog neba koji se ogleda u Sredozemnom moru, koje svetluca pod toplinom osunčane Francuske rivijere, dok opojni ritam podiže raspoloženje. Pogled sa ivice veličanstvenog bazena na legendarni Le Palais Bulles – zadivljujući arhitektonski podvig – pruža se na magičnu beskonačnost mora. Sada, zamislite da ste tamo, osećate se radosno i seksi, željni zadovoljstva, ali moćni, neustrašivi i tako neodoljivi…
I onda je vidite, upečatljiva marokanska muza Malika el Maslouhi, najnovije lice brenda Jimmy Choo, sa fotografskim potpisom Carlijn Jacobs. Pleše razigrano i zauzima upadljivo samouverene poze pored bazena, dok Sredozemno more blista iza nje. Slobodoumna, neodoljiva i srećna, ona je zaista otelotvorenje ružičaste strasti.
Miris koji je kreirala renomirana parfimerka Nathalie Lorson, otvara se svežinom kokosove vode i bogatim egzotičnim cvetom frangipani. Srednje note kombinuju opojnost orhideja sa zavodljivim cvetom jasmina. Parfem postaje intenzivan zahvaljujući notama sandalovine, koje ujedinjuju bezbroj elemenata Rose Passion, uključujući egzotičnu vanilu, čija dubina i snaga mirisu daju dugotrajan trag.
U završnici, Rose Passion podiže i oduševljava, što odražava još jedan važan aspekt Jimmy Choo žene – njen optimizam, konstatuje Nathalie Lorson. Predstavljene na sličan način, bočica i pakovanje Rose Passion odražavaju glamur i radost koji su u osnovi mirisa.
Izlivena u bočicu boje fuksije sa smelim teksturiranim dizajnom i završena imenom brenda Jimmy Choo – zaštitnim znakom kvaliteta i umeća – pakovanje ukazuje na luksuz koji se nalazi u njemu. Naročita pažnja posvećena detaljima posebno je očigledna u dizajnu bočice. Inspirisana bezvremenskom elegancijom venecijanskog murano stakla, podseća na lepo rezani kristalni dragulj, lajtmotiv kuće Jimmy Choo.
Dvostruki sloj fuksije stvara iluziju bočice koja sija iznutra. Samouvereni završetak simbolizovan je glatkim crno-zlatnim poklopcem – baš kao što je i sam miris.
Promo