U carstvu mirisnih nota

Predstavljen ovog meseca, Guerlain x Harper’s BAZAAR Srbija event bio je posvećen lepotama prirode koje se koriste u službi kreiranja najfinijih nota Aqua Allegoria parfema

Aqua Allegoria kolekcija mirisnih nota slavi sva čudesa prirode. Svaka olfaktorna kreacija omaž je prirodnim lepotama i vodi nas na putovanje u magični svet mirisa nastalih od najfinijih sirovih sastojaka koje eksperti iz Guerlain tima kreiraju u mirisne fantazije. Kolekcija je podeljena na tri segmenta – vibrantni citrusi, jarki florali i sunčane voćne note. Priča o ovim mirisnim kreacijama započeta je 1999. godine, sa željom Jean Paul Guerliana da slavi lepote vrtova. Njegov otac Jacques obožavao je bašte, a ovo je sinova namera da putem mirisnih nota kreira imaginarne vrtove.

Thierry Wasser, glavni parfimer za Guerlain opisuje kolekciju Aqua Allegoria kao godišnji susret u bašti, pošto se sa svakim prolećem kolekcija mirisnih nota uvećavala. Činjenica da se citrusi beru sa istog mesta na Siciliji govori u prilog istrajnosti brenda da odabere najbolje sastojke i da im ostane veran kao ključu uspeha mirisnih nota. Kao ključni sastojak biran je pčelinji med, a kolekcija je, između ostalog, okarakterisana kao susret pčela sa cvećem iz vrta.

Kao ključni sastojak biran je pčelinji med, a kolekcija je, između ostalog, okarakterisana kao susret pčela sa cvećem iz vrta

Tim povodom, Guerlain je u saradnji sa magazinom Harper’s BAZAAR Srbija kreirao event kako bi se predstavile najnovije mirisne note iz Forte kolekcije. Većeg intenziteta od toaletnih voda, Forte kolekciju čine Nerolia Vetiver, Mandarine Basilic i Rosa Rossa. Intimno okupljanje imalo je za cilj upoznavanje nekih od najpoznatijih influenserki i osoba iz javnog života duh brenda i namera da se prirodne lepote upotrebe na najbolji mogući način. Materijali od kojih se prave bočice parfema u stvari je reciklirano staklo, dok se alkohol koji se koristi u procesu izrade parfema pravi recikliranjem ostataka cvekle.

Guerlain je na ozbiljnoj misiji očuvanja okoline i sa sloganom Svet je naša bašta posvećen je očuvanju biodiverziteta i zaštite pčela, stvaranju pozitivnog društvenog uticaja, kao i popularizaciji postupaka koji uzimaju u obzir klimatske uslove. Sa velikim zadovoljstvom smo ugostili gošće koje su uživale u mirisnim notama sa snažnom porukom o očuvanju prirode.

U galeriji “omirišite” atmosferu sa Harper’s BAZAAR Srbija & Guerlain eventa koji je održan u hotelu Square Nine. 

Tekst: Marko M.

Fotografije: Stefan Burmazević 

Video: Veljko Lalović 

Najnovije