Rihanna je nedavno najavila lansiranje nove linije proizvoda za negu kose, Fenty Hair, koja je dodatak njenom uspešnom brendu, Fenty Beauty. Fenty Hair biće lansiran 13. juna. Iako Rihanna nije precizirala koji proizvodi će se pronaći u ponudi, oni su dizajnirani za negu i regeneraciju svakog tipa i teksture kose. U teaser videu na društvenim mrežama, Rijana nosi mantil i kratku, raščupanu plavu periku, pre nego što se okrene prema kameri i pita: “Jeste li spremni?”
“Znate koliko mi je bitno menjanje frizura. Imala sam gotovo sve teksture, boje i dužine, od umetaka i pletenica do prirodne kose. Zato pokrećem fleksibilnu liniju proizvoda koja ne samo da zadovoljava sve želje za kosu, već je svaki proizvod dizajniran da ojača i popravi sve tipove kose, što nam zaista treba. Vreme je za igru i jačanje kroz stil.” – napisala je Rihanna na Instagramu.
Iako je najava izazvala uzbuđenje među njenim obožavaocima, jedan detalj nije prošao nezapaženo – pevačica je u promotivnom videu nosila periku. Ovo otvara pitanje: da li će linija za negu kose uvrstiti ekstenzije i perike u svoju ponudu? Ukoliko je odgovor ne, da li možemo verovati brendu za negu kose koji se reklamira uz veštačku kosu? Da li je korišćenje perike autentičan način predstavljanja proizvoda ili samo marketinški trik koji može narušiti kredibilitet Fenty Hair linije? Da li vam ovo miriše na cash grab?
Očekuje se da će globalno tržište nege kose porasti za 19,6 milijardi dolara na 107,5 milijardi dolara od 2022. do 2027. Godine. Društvene mreže i influenseri uglavnom doprinose rastu, kako potrošači postaju sve više zainteresovani za proizvode za reparaciju kose.
Ovo je pravi trenutak za grananje brenda Fenty Beauty, kojim je pevačica pomerila granice čitave industrije. Mi se nadamo da će učiniti isto i na ovom polju, i opravdati nošenje perike u promo videu.
Foto: Profimedia, Instagram