Da li su balzami za usne novi statusni simbol?

Izvlačenje šik tube sa balzamom postalo je poput pridruživanja tajnom klubu kog svi žele da budu deo

Balzami za usne su nekada pripadali kategoriji “potrebni, ali nezanimljivi” proizvoda za negu. Njihova hidratantna moć, poput one kod starih i dobro poznatih brendova poput Vazeline, nikada nije bila sporna – sporno je bilo samo njihovo jednostavno, medicinsko pakovanje.

Niko nije postavljao pitanje kako ih pravilno naneti. Jednostavno biste izvadili stik iz torbe, često sakriven iza glamuroznijeg ruža, i naneli ga na usne, prepustivši sve prirodnoj, voskastoj formuli.

Danas, svet balzama za usne izgleda potpuno drugačije. TikTok je postao ključna platforma za nove trendove u ovoj oblasti, sa pretraga poput „istina o trendu balzama za usne“ ili „koliko balzama za usne je ostalo“ – spin na popularne postove o praznim pakovanjima – koji broje desetine miliona pregleda.

Ono što je nekada bilo samo jednostavno pomalo dosadno sredstvo za negu postalo je pravi statusni simbol. Mnogi balzami danas nose visoke cene, daleko skuplje od onih tradicionalnih preparata koje možemo pronaći u apotekama, i izazivaju istu vrstu viralnog hajpa koji je ranije bio rezervisan samo za najnovije modele dizajnerskih torbi brenda Louis Vuitton.

Beauty trendseterke tiho govore o Dior Addict Lip Glow-u, dok okreću njegovu sočnu dugotrajnu formulu iz pakovanja. Drugi brendovi predstavili su ih ‘maskama za usne’ koje podsećaju na gusti med i funkcionišu kao balzami sa efektom dugotrajne hidratacije.

TikTok i Instagram su preplavljeni videima u kojima se balzami sa blagim nijansama nanose preko olovke za usne, stvarajući efekat „bolje nego prirodno“. Balzami su kao stvoreni za one koji žele da postignu savršen balans – nisu previše formalni poput ruža, ali nisu ni lepljivi poput sjaja za usne.

Jedan od najnovijih trendova je i Rhode Peptide Lip Tint, koji je postao pravi hit među modnim entuzijastima. Zanimljivo je da ovaj balzam dolazi u pakovanju koje se uklapa sa telefonskom futrolom, što daje savršenu kombinaciju estetske i praktične vrednosti koja je savršeno pogodna za Instagram.

Zašto je balzam za usne postao trend?

Jedan od razloga je sveprisutna “skincare revolucija”, gde sve u oblasti lepote postaje ozbiljna stvar, a briga o koži je u prvom planu. Viralni balzami ozbiljno pristupaju hidrataciji usana, ali donose i luksuzne biljne voskove, maslace i ulja kao što su mango i šljiva, koja se koriste u najpopularnijim formulacijama.

Mnogi balzami su sada obogaćeni peptidima, ceramidima, probiotikom i vitaminom E – sastojcima koji obično pripadaju serumima za lice. Zbog toga, oni postaju prava poslastica za ljubitelje lepote.

Balzami za usne takođe imaju šik, ali lako nosiv izgled – kao bela majica i farmerke. Savršeni su za devojke koje ne žele da nanose teži makeup, ali ipak žele da izgledaju negovano. A ukoliko ovi balzami podstiču kreativnost, tim bolje, kako je nedavno izjavila Hailey Bieber.

Skincare rutina postaje ozbiljan posao, ali bljesak veselih boja, nostalgičnih mirisa i luksuznog pakovanja čini da balzam za usne postane proizvod kojem se radujemo. Na kraju, viralni balzami za usne su postali prava “beauty brag” – zabavni su, razigrani, ali mnogo važnije, izvlačenje šik tube sa balzamom postalo je poput pridruživanja tajnom klubu kog svi žele da postanu deo.

Foto: Promo Rhode

Najnovije