Margot Robbie i Jacob Elordi u novoj kampanji za Chanel No. 5

Klasični miris u modernom ruhu

Margot Robbie i Jacob Elordi u novoj kampanji za Chanel No. 5

Nova kampanja za Chanel No. 5 konačno je stigla, a u glavnim ulogama su Margot Robbie i Jacob Elordi. U režiji renomiranog Luce Guadagnina, kratki film pod nazivom See You at 5 donosi osvežavajuću priču koja slavi bezvremenost i snagu jednog od najpoznatijih parfema na svetu. Ovaj projekat naglašava univerzalnost Chanel No. 5, predstavljajući ga kao miris koji inspiriše osećaj moći i samopouzdanja bez obzira na godine.

Margot Robbie je najnovija ambasadorka ovog legendarnog mirisa, pridružujući se zvezdama poput Nicole Kidman i Gisele Bündchen, koje su pre nje predstavljale Chanel No. 5. Iako je Robbie prošlog meseca izazvala pažnju kada je zvanično potvrđena kao lice kampanje, njen duet sa Jacobom Elordijem u ovom filmu pruža potpuno novu dimenziju mirisu, čineći ga privlačnijim za mlađu publiku.

Decenijama unazad, Chanel No. 5 se smatrao klasičnim parfemom koji privlači zreliju demografiju. Međutim, nova kampanja ruši te predrasude, ističući svestranost ovog mirisa i njegovu sposobnost da pruži osećaj moći i samopouzdanja svima koji ga nose. Luca Guadagnino uspeva da prikaže Chanel No. 5 kao parfem bez granica, koji podjednako odiše elegancijom i snagom, privlačeći generaciju koja teži autentičnosti i modernom izrazu.

Margot Robbie za chanel no. 5

Robbie se savršeno uklapa u ovaj novi duh Chanel No. 5. Kao glumica i producentkinja koja u svaki projekat unosi dozu modernog, ona redefiniše ženstvenost na način koji je oslobađajući i inspirativan. “Mislim da je ženstvenost prihvatanje svih delova sebe, što znači da ženstvenost može značiti bilo šta bilo kome. To ne bi trebalo da vas stavlja u okvir, već bi trebalo da vas oslobodi da budete verzija sebe koju želite,” izjavila je Robbie.

Elordi, poznat po ulozi u seriji Euphoria, donosi mušku energiju kampanji, potvrđujući da je Chanel No. 5 miris koji ne poznaje granice. Zajedno sa Robbie, uspevaju da reinterpretiraju ovaj klasik na način koji je privlačan savremenom, mlađem potrošaču, zadržavajući njegovu prepoznatljivu eleganciju.

chanel No .5

Ovaj parfem, koji je godinama bio simbol luksuza i prestiža, sada se prikazuje kao miris koji pruža moć i samopouzdanje svakome ko ga nosi – bez obzira na pol ili godine.

Pročitajte i: 10 najboljih Chanel parfema koje morate isprobati

Foto: Chanel promo

Najnovije