U potezu koji je uzdrmao beauty industriju, Rihanna je otkrivena kao novo lice Diorovog popularnog J’Adore parfema. Ova vest predstavlja značajan trenutak i za pevačicu i za francusku luksuznu kuću, jer postaje prvo novo lice ovog mirisa u poslednjih 20 godina.
Kampanja, koju je fotografisao čuveni Steven Klein, dugogodišnji saradnik Diora, nudi očaravajući prvi pogled na Rihannu u ulozi koja savršeno utelovljuje suštinu J’Adore parfema. Fotografije prikazuju pop ikonu u raskošnom okruženju Versaja, obasjanu zlatnim tonovima koji savršeno naglašavaju njeno zračeće prisustvo. Rihanna je odevena u zadivljujuću zlatnu haljinu izvezenu suptilnim šljokicama i ukrašena obnovljenom ogrlicom, oba dela dizajnirana od strane Marie Grazie Chiuri,. Njena interpretacija J’Adore žene je jednostavno očaravajuća.
Rihannina nova uloga u ovoj kampanji ne samo da učvršćuje njen status modne ikone, već i označava početak nove ere za J’Adore miris. Njeno učešće donosi svež i savremen pogled na brend, savršeno se uklapajući u Diorovu tradiciju elegancije i inovacije.
Dok iščekivanje raste, Dior planira da objavi kampanjski video sa Rihannom u glavnoj ulozi početkom ove jeseni. Ovaj video će dodatno učvrstiti njeno mesto u panteonu luksuzne mode i najaviti novu zlatnu eru za J’Adore. Sa Rihannom na čelu, miris je spreman da očara novu generaciju obožavalaca.
Pratite nas u narednim nedeljama za kompletan kampanjski video, koji obećava da će biti ključni trenutak u Rihanninoj impresivnoj karijeri, kao i u bogatoj istoriji Diora.