Prošle godine, modna kuća Paco Rabanne promenila je ime, nakon 57 godina postojanja. Na ovaj način markirali su svoj ulazak na tržište lepote, konkretnije makeupa, nakon prethodnog fokusa iksljučivo na parfemima. Ova transformacija se dogodila samo četiri meseca nakon smrti osnivača kuće u februaru, što je izazvalo interesovanje javnosti da li je sam Rabanne podržavao te promene. Ipak, brend je već početkom marta ove godine zaradio milijardu evra, ostvarivši rast prodaje od 19%, što jasno pokazuje da je odluka o rebrendingu bila uspešna.
Nakon što je američki glumac Charlie Heaton postao zaštitno lice Rabanne parfema Phantom, brend se za novu kolekciju šminke odlučio za australskog pevača i LGBTIQ+ ikonu, Troyea Sivana. Sivan je tako postao prvi globalni ambasador kolekcije makeupa u novoj kampanji nazvanoj NUDES. Kolekcija je opisana kao nova generacija šminke sa inovativnom teksturom koja ujednačava i usavršava kožu za sjajan izgled ispred kamere ili fotoaparata.
Sivan je izjavio da ga je oduvek privlačila lakoća kojom Paco Rabanne postiže besprekoran izgled. “Volim eksperimentisati i izražavati se, i godinama sam radio na tome da se oslobodim ograničenja u modi i lepoti. Estetika Rabanne savršeno se uklapa sa mojim ličnim stilom”, dodao je.
Ova saradnja sa Rabanne dolazi nakon Sivanovog kultnog videa za pesmu “Rush”, u kojem je nosio Rabanne, kao i njegovog pojavljivanja na reviji za proleće/leto 2024. u Parizu prošlog septembra.
Foto: Rabanne, Instagram