Hrana koju i deca vole: Ideje za zdravu (i ukusnu!) užinu

Šta spakovati u lunchbox, osim jabuke i banane, i biti siguran da će vaše dete – tokom boravka u školi – sve i pojesti? Odgovor je prilično jednostavan: napravite mu sočne sendviče od zdravih namirnica (a detetu šapnite na uho da ovakvu užinu jede i njegov omiljeni superjunak iz crtaća)!

Sendvič sa pršutom i čeri paradajzom

Sastojci za pravljenje supersendviča za školarce: nekoliko listova pršute, listovi matilovca ili rukole, čeri paradajz, maslac, so, biber, masline, sok od četvrtine limuna, integralna kifla.

Savet plus: Umesto majonezom, sendvič začinite limunovim sokom, a umesto nezdravog kečapa upotrebite čeri paradajz!

Dimljeni zalogaji

Krišku hleba od heljde kratko tostirajte, prelijte sa dve-tri kapi maslinovog ulja i preko nje stavite list dimljenog lososa začinnjenog solju, biberom i limunovim sokom. Odličan izbor užine za male gurmane!

Junetina za jake mišiće

Kuvana ili dimljena junetina kao osnovni sastojak za zdrav dečji sendvič? Apsolutno!

Na krišku raženog hleba nanesite malo maslaca. U posebnoj posudici sjedinite kašiku pavlake sa trunkom rendanog rena i sokom od pola limuna, potom dodajte malo soli i bibera. Ovaj preliv daće sendviču posebnu aromu. Na maslac stavite nekoliko listova rukole, prelijte je napravljenim prelivom (za one hrabre – možete dodati i malo senfa), preko salate stavite govedinu i začinite preostalim prelivom i rukolom.

Sendvič za probirljive sladokusce

Mnoga deca ne vole sireve – naročito ne one smrdljive. Servirajte svom detetu sendvič sa sirom i jabukom i uvereni smo da će promeniti mišljenje.

Na polovinu đabate (s maslinama) namažite sir vrste brie, potom pospite seckanim orasima i kriškama jabuke. Užina za probirljive gurmane spremna je za lunchbox.

Fotografije: Profimedia

Pročitaj još