Njihova ukupna vrednost je 2.54 triliona dolara.
Magazin Forbes objavio je listu 100 najvrednijih brendova na svetu za 2020. godinu. Prvih 5 zauzeli su isti učesnici kao i prošle godine. Vodeće IT kompanije ponovo su lideri. Svi su ove godine pokazali pozitivnu dinamiku, samo je Facebook zaostajao: društvena mreža je pala za 21% tokom godine, što je povezano sa masovnim bojkotom kompanije.
Apple – 241,2 milijarde dolara (+ 17%);
Google – 207,5 milijardi dolara (+ 24%);
Microsoft – 162,9 milijardi dolara (+ 30%);
Amazon – 135,4 milijarde dolara (+ 40%);
Facebook – 70,3 milijarde dolara (-21%);
Coca-Cola – 64,4 milijarde dolara (+ 9%);
Disney – 61,3 milijarde dolara (+ 18%);
Samsung – 50,4 milijarde dolara (-5%);
Louis Vuitton – 47,2 milijarde dolara (+ 20%);
McDonald’s – 46,1 milijarda dolara (+ 5%).
Što se tiče modne industrije, Louis Vuitton je daleko vodeći. Adidas je najbrže rastući brend postao sa 61. na 51. mesto, Chanel je prešao sa 79. na 52. mesto, a Cartier – sa 64. na 56. mesto.
Ukupna vrednost 100 najskupljih brendova za godinu porasla je sa 2,33 na 2,54 triliona dolara. Pojašnjava da se više od 50 kompanija iz top 100 nalazi u Sjedinjenim Državama. Ostale zemlje sa jakim brendovima su Japan (6 brendova), Nemačka (10), Francuska (9) i Švajcarska (5).
foto:bazaar.ru