Kako biti zen na radnom mestu?

Ne postoji drugo mesto na kom ćete provesti više vremena od svog radnog prostora. Pa kad ste već tamo od 9 do 5, zašto onda ne biste taj prostor učinili malo prijatnijim? To uređenje ne mora biti preterano sređeno, dovoljno je da promenite nekoliko stitnica, a mi vam otkrivamo kako da to uradite.

1. Načinite prostor vizuelno lepšim

Vaša kancelarija vam je sigurno kao druga kuća, s toga se potrudite da makar vizuelno podseća na vaš dom. Zato donestite neke sitnice iz svoje kuće, poput mirišljave sveće, ili sliku vaše porodice ili kućnog ljubimca.

2. Napravite pauzu

Koliko puta ste ručali za svojim kompjuterom? Iako vam se čini da nema dovoljno vremena za odmor, stvari nisu baš takve. Zato slobodno napravite pauzu, skuvajte sebi čaj ili kafu, pozovite svoju mamu, ili pročitajte nekoliko stranica knjige. Sve ovo će vam pomoći da budete produktivniji.

3. Prošetajte do posla

Nema potrebe da vam posebno ističemo koliko je fizička aktivnost bitna. Pa ako ste u mogućnosti, obavezno idite peške do svog posla. Ne samo da ćete biti zdraviji i srećniji, već je to odlično vreme i da porazgovarate sa nekim, i malo se opustite.

4. Morate piti dosta vode

Znamo, znamo, svi vam stalno pričaju da pijete dosta vode, ipak vi to uvek nekako zaboravite, s obzirom na to da se nalivate kafom od 8 ujutru. Ipak, potrudite se da to promenite. Dogovorite se sa kolegom da podsećate jedan drugog kada je hidratacija u pitanju.

5. Obezbedite osveživač vazduha

Kada su niske temperature, kao što je sada slučaj, često se dogodi da zbog grejanja u kancelariji vazduh bude suv, što dodatno otežava vaše svakodnevno funkcionisanje. Zato je važno da obezbedite jedan osveživač, koji će vaš radni prostor učiniti prijatnijim i pogodnim za rad.

6. Napravite sebi ručak

Kako biste na najbolji način znali šta unosite u svoj organizam, onda obavezno sami sebi napravite ručak. Ovakav način ishrane ne samo da će biti bolji za vaše telo, već i za vaš novčanik.

7. Zaboravite na sitne stvari

Posao često ume da bude dosta stresan, posebno kada neke stvari nikako ne možete da kontrolišete. Zato se skončentrišite na one krupnije i važnije zadatke, dok one sitne “probleme” koje ćete zaboraviti za nekoliko dana, pokušajte da se ne nervirate oko njih.

8. Budite deo zajednice

Za uspešan dan na poslu, potrebno je da budete deo zajednice, odnosno da se družite sa svojim kolegama. Kada ih upoznate i kada se sprijateljite, vaš radni prostor više neće biti sinonim za rad, već za druženje i zabavu.

Najnovije