Možda se devedesete nisu u potpunosti vratile, ali čini se da su frizure iz 90-ih ponovo popularne – ili bar u Švedskoj, gde je McDonald’s otvorio berbernicu.
„Ikonična frizura iz 90-ih“ za muškarce – uključuje razdeljak na sredini i šiške koje uokviruju lice. Svojevremeno su je obožavale poznate ličnosti, uključujući Davida Beckhama i Leonarda DiCaprija.
Možda se pitate zašto bi McDonald’s mario za frizure? Jer frizura ima navodnu sličnost sa logom brenda „Golden M“ – u lancu brze hrane.
McDonald’s Švedska otvorio je prvu berbernicu „Golden M“ na svetu u Stokholmu i specijalizovan je za samo jednu frizuru „The Golden M“.
„Kada smo shvatili da ljudi nose naše ‘Zlatne lukove’, morali smo nešto da uradimo“, rekao je Staffan Ekstam, direktor marketinga u švedskom McDonald’s-u. “Salon je proslava našim voljenim ambasadorima – ruka pomoći koja će ih voditi kako da održe svoje frizure sa ‘zlatnim lukovima’ u savršenom redu čak i kada se ne možemo kretati tako slobodno kao što obično možemo. “
U roku od dva sata od digitalnog lansiranja, svi sastanci u salonu sa influenserskim frizerom Adamom Lukacsom bili su u potpunosti rezervisani, podeljeno je u saopštenju za štampu.
Iz švedskog McDonald’s-a su poručili da će svako ko se pojavi sa ovakvom frizurom u njihovim restoranima dobiti besplatan Big Mac.
nypost.com