Poznati brend Superdry organizovao je sinoć žurku zbog koje je art distrikt u Cetinjskoj pretvoren u japansku četvrt u srcu Beograda.
Lampioni, neonski obrisi tradicionalne kuće sa Dalekog istoka i Honda automobili obavijeni dimom omogućili su gostima da na samom ulazu urone u mistični orijentalni svet.
Hostese obučene u kimono iscrtavale su hiragana slova na licima gostiju u čast zemlje izlazećeg sunca, koja se prožima kroz svaku Superdry kolekciju od samog osnivanja brenda.
Nikolija Jovanović, Sajsi MC, Marko Nastić, Slaven Došlo i Tadija Dragičević kao i još 150 poznatih lica iz sveta mode, umetnosti i kulture uživali su u događaju kojim se preplitao britanski uticaj sa duhom modno ekcentrične metropole Orijenta.
Beogradska street art umetnica Aleksandra Petković, poznatija kao The Kraljica Vila (TKV), pretočila je živopisnu japansku pop kulturu u grafit veličine 3 metra, koji se savršeno uklopio sa projekcijom orijentalnih motiva po zidovima kluba Dim.
Najveću pažnju izazvao je umetnički performans posluživanja sušija na telu, koji je u japanskoj kulturi poznat kao nyotaimori.
Pored sušija, gosti su imali priliku da probaju i dezert u obliku Taiyaki ribe, tradicionalno punjen azuki pasuljem, čokoladom i drugim ukusima.
Za DJ pultom našla se Sara Janković koja je R’n’B ritmom uzburkala pravu party atmosferu.
Superdry je nastao 2003. godine kao kreativna kolaboracija između Juliana Dunkertona i Jamesa Holdera, nakon zajedničkog odlaska u Japan, zbog čega je zemlja izlazećeg sunca čest motiv grafičkih printova koji dolaze iz dizajn studija ovog brenda.
Skoro dve decenije kasnije, Superdry je postao globalni fenomen prisutan na više od 100 tržišta u svetu, prepoznatljiv po oversized motivima koji odlično blenduju Amerikana stil sa japanskim pop uticajem.
Foto: Promo
Tekst: Promo