Poznati paneli 14. Weekend Media Festivala

Šta nas sve očekuje na najboljem weekendu u godini?

Weekend Media Festival najpoznatiji je događaj u regionu koji okuplja vodeće stručnjake iz područja komunikacija, marketinga i medija. Već tradicionalno u staroj Tvornici duhana uz samu rovinjsku rivu, posetioci će moći da saznaju sve novosti i trendove iz struke. Najočekivaniji događaj godine održava se od 23. do 26. septembra uz slogan #živioživot, a organizatori su najavili bogat i zanimljiv program koji će začiniti pojavljivanje poznatih medijskih lica. 

U petak, 24. septembra, Weekend Media Festival otvaraju poznati svetski putnik Kristijan Iličić (Nomadik Travel), uticajne influenserke Ella Dvornik-Pearce i Erna Saljević (Diva is Back) i balkanski TikToker Dario Marčac u panelu “Influenseri – trgovci uticajem” u kojem će otkriti tajne influenser marketinga. Nikola Dujmović iz Spana opisaće njihov poslovni put “Od garaže do berze: Span – prvi IT izlaz na berzu”. 

Poznati nemački psihijatar Manfred Spitzer će svojim predavanjem pod nazivom “Epidemija pametnih telefona: Pretnja zdravlju, obrazovanju i društvu” na nešto drugačiji način prikazati svima dobro poznatu temu – problematičan uticaj tehnologije na svakodnevni život, dok će pozorišni, televizijski i filmski glumac Goran Bogdan govoriti na temu “Influenser celebrity – biti ili ne biti” pri čemu će odgovoriti na pitanja moraš li biti “celebrity” da bi bio influenser i obrnuto.

Ivan Petrović (Exit Festival), Jovan Marjanović (Sarajevo Film Festival), Tomislav Radoš (HGK) i Joe Bašić (Ultra Europe) pričaće na temu “Kako festivali menjaju destinacije?” i iz prve ruke govoriće o uticaju festivala na turizam i život gradova. Poznata regionalna TV lica Jovana Joksimović (K1), Zoran Šprajc (RTL) i Zoran Kesić (Nova.RS) govoriće o sveprisutnijem “infotainmentu” u televizijskom sadržaju. 

Amerikanac hrvatskog porekla, jedan od najpoznatijih sportskih producenata u SAD-u, Pete Radovich, objasniće kako je sport ostao jedini pravi reality i kako je prodao fudbal Amerikancima u svom pitchu “Sport – The best reality TV in the world”. 

“Vodili smo računa o interesima naših učesnika. Nastojimo, kao i prethodnih godina, da predvidimo neke trendove i dati smernice za suočavanje s njima, dok istovremeno razbijamo tabue i spajamo nespojivo. Uz ove, posetioce očekuju i brojni drugi paneli i rasprave poput onih renesansi PR-a, veštačkoj inteligenciji, revoluciji gejminga, komercijalizaciji književnosti, naplati print sadržaja, revoluciji video sadržaja, medijskim preferencama novih generacija, radiju budućnosti i drugim zanimljivim temama”, naglasio je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.

Uslov za ulaz na ovogodišnji Weekend Media Festival je EU digitalna COVID potvrda koju mogu dobiti vakcinisane osobe, one koje su preležale Covid-19 u poslednjih 180 dana ili osobe koje imaju negativan PCR ili brzi test. Antigenski, brzi test biće moguće obaviti na samom ulazu u prostor stare Tvornice duhana.

PROMO

Najnovije