Da li ste znali da je Generali jedna od retkih kompanija u svetu čija je tradicija poslovanja duga skoro dva veka? Ako pitate nas, ovaj podatak sam po sebi uliva sigurnost. Tu je i činjenica da su svi zaposleni Generali Osiguranja Srbija sa kojima smo razgovarali ponosni što su deo te priče. Pored toga što vole svoj posao, najvažnije im je da imaju odlično razumevanje sa klijentom.
Suzana Vlahović otkrila nam je zašto je važno poverenje klijenta, koje je osiguranje primarno, zašto treba da mislimo unapred, i još mnogo toga.
Koliko je važno da verujete u ono što predstavljate klijentu?
Od velike je važnosti verovati u ono što se predstavlja klijentu. Ali bitna je i ljubav prema poslu, znanje i energija. Misija nas koji radimo u Generali Osiguranju Srbija je da što bolje približimo proizvode i usluge klijentima i predočimo im važnost osiguranja. Jedino tako možemo im biti doživotni partneri. Da ne verujem u prednosti osiguranja, bilo bi mi daleko teže uveriti klijenta. Potrebe klijenata su različite. Ja im se moram približiti, imati sluha za njihove potrebe i mogućnosti, saznati šta je kome primarno i prihvatljivo i pronaći pravi proizvod osiguranja za svakoga.
Koje osiguranje biste izdvojili kao primarno i zašto?
Podjednako su važna i životna i neživotna osiguranja. Kao primarno bih izdvojila osiguranje imovine, bilo poslovne ili privatne. Tu spadaju stanovi, kuće, poslovni prostor. Zatim bih pomenula osiguranje domaćinstva, koje štiti vrednost našeg doma i onoga što se u njemu nalazi. Odgovorno ponašanje prema imovini podrazumeva i zaštitu od raznih rizika, kao što su požar, udar groma, eksplozija, oluja, grȁd, izliv vode iz instalacija, provalna krađa, lom stakla i drugi događaji koji dovode do neželjenih posledica i troškova.
Zašto se kod nas osiguranje još uvek ne vidi kao primarna stavka u životu?
Činjenica je, nažalost, da kod nas mnogi ljude još uvek misle da je osiguranje nepotreban trošak i ne shvataju njegovu pravu vrednost. Biti bez osiguranja je neka vrsta kocke, jer u slučaju neželjenog događaja možete imati velike finansijske izdatke. Smatramo da je važno edukovati ljude o prednostima osiguranja. Ne možemo predvideti budućnost, ali moramo misliti unapred. S druge strane, ima klijenata koji ne pročitaju šta sve pokrivaju njihove polise, pa se iznenade kad im nadoknadimo neke štete. To ume da bude zabavno, ali nastojimo da takve situacije budu što ređe i da svakog klijenta uputimo u sve detalje ugovorenog osiguranja.
Koje aktuelne usluge Generali Osiguranja Srbija biste izdvojili kao najatraktivnije?
Imamo širok asortiman atraktivnih usluga. Na primer, u akciji Plavi petak, klijenti Telenora mogu petkom da ogrebu vredne popuste na osiguranja. Zatim, putem naše mobilne aplikacije omogućena je komfornija kupovina osiguranja, kao što su putno, zdravstveno, pomoć na putu, osiguranje domaćinstva, osiguranje kućnih ljubimaca i druga. To znači da ne morate da idete u naše poslovnice da biste kupili polisu. Putem aplikacije klijenti mogu i da prijave štetu, da pogledaju naš katalog proizvoda, da pronađu agente. Generali Osiguranju Srbija je najvažnije zadovoljstvo klijenata, zato se trudi da svojim proizvodima i uslugama uvek prednjači, pa i diktira trendove.
Tekst: Maja Bunčić
Foto: Promo