5 koraka koji će vam pomoći da prestanete besciljno da koristite telefon

Virtuelna detoksikacija!

Smanjivanje vremena koje provodimo pregledajući društvene mreže i neobavezno surfujući internetom je dobro u teoriji, ali u praksi se čini gotovo nemogućim.

Fokusirani smo na telefone u svakom aspektu svog života: od informacija vezanih za posao, preko komunikacije sa prijateljima, pa sve do aplikacija za meditaciju - neverovatno je teško bez svega ovoga, ali podjednako je teško prestati sa osećanjem griže savesti kada gledate količinu vremena provedenog na telefonu tokom jedne sedmice. Otkrivamo nekoliko koraka će vam pomoći da počnete da smanjujete količinu izgubljenog vremena.

Pokušajte sa aromaterapijom

Aromaterapija i njena umirujuća svojstva navešće vas da još jednom razmislite pre nego uzmete svoj telefon u ruke. Stavite samo nekoliko kapi omiljenih esencijalnih ulja na dlan, protrljajte ruke, a zatim prevucite dlanove preko nosa i usta i nekoliko puta duboko udahnite. 

Izađite u šetnju

Izlazak napolje će vam pomoći da se opustite, umesto da ponovo zgrabite telefon. U šetnji možete gledati oko sebe, bez žurbe - i novim očima pogledati poznata stabla ili samo slušati cvrkut ptica. Dubok udah svežeg vazduha pomoći će vam da se smirite i uočite lepotu koja vas okružuje.

Disanje

Pronalaženje mira i spokoja dok ostajete povezani sa internetom očigledno je nemoguća misija. Čini se da je vreme da isprobate pravilno disanje. Zatvorite oči, spustite ramena, opustite mišiće lica, a zatim duboko udahnite i zadržite dah osam sekundi, a zatim ponovo izdahnite brojeći do osam. Ovu jednostavnu vežbu treba ponoviti nekoliko puta da biste se ponovo povezali sa sobom.

Podesite tajmer

Dodeljivanje ograničene količine vremena za pregledanje društvenih mreža je odličan način da naučite da kompetentno upravljate sopstvenim životom. Posedovanje tajmera omogućiće vam da napustite ideju nesvesnog uzimanja telefona kako biste proverili e-poštu i društvene mreže. Pored toga, vredi uspostaviti zabranu upotrebe uređaja pola sata pre spavanja: umesto toga možete samo čitati svoje omiljene knjige i to će vam zapravo pomoći da zaspite.

Napunite telefon u drugoj sobi

Teško je pobeći od virtuelnog života, čak i kada je telefon povezan na punjač. Uradite to u drugoj sobi kako biste i telefonu i sebi dali vremena da se odmorite.

Pročitaj još iz kategorije Lifestyle