7 jednostavnih načina da se oslobodite negativne energije

Mali saveti koji će ulepšati vaš dan.

Tačno je. Neki dani su teži od drugih. Možda je u pitanju nagomilana negativna energija, možda negativne misli (sa razlogom ili bez razloga), možda je dušek bio neudoban i želeli ste malo više sna ili ste možda videli ogromnu bubuljicu na čelu ili ste se možda probudili pogrešno...

Ali, važno je da možete preokrenuti stvari i konačno, ulepšati svoj dan. Evo kako:

1. Miris limuna

Naučnici sa Univerziteta u Tel Avivu otkrili su da aroma agruma, posebno limuna, deluje protiv anksioznosti i depresije. Aroma limuna povećava nivo serotonina (hormona povezanog sa dobrim raspoloženjem) i smanjuje nivo hormona epinefrina, koji je povezan sa stresom.

2. Dajte prioritet zadacima

Veoma čest razlog za loš dan je stres. Ako imate spisak obaveza, to vam sigurno ne dozvoljava da se opustite i uživate u svom danu. Dobar način da zadacima date prioritet jeste da ih sve zabeležite, a zatim odbrojavate od jedan do deset. Počnite sa onim što vidite kao najvažnije i izbrišite ono što ste postigli.

3. Doručak za poboljšanje raspoloženja

Ovas je žitarica za koju se smatra da pojačava raspoloženje jer sadrži vitamin B koji deluje protiv depresije. Takođe će postepeno oslobađati energiju i nećete osećati glad. Voće je takođe hrana koja vam je potrebna za doručak. U stvari, najbolje je prvo jesti voće, a zatim ostalo, jer istraživanja pokazuju da voće posle obroka usporava varenje.

4. Fokusirajte se na „ovde i sada“

Jedan od razloga za stres su disfunkcionalne misli. Jedna vrsta disfunkcionalnog razmišljanja je ono zbog čega želimo da predvidimo budućnost. Ako, na primer, mislite otprilike ovako: „Otići ću na posao i opet ću videti onog kolegu koji me ne voli i pokušava da mi oteža život“, onda ste uništili sadašnjost misleći na mogući negativni scenario u budućnosti. Kada to doživite, videćete šta ćete raditi. Do tada, živite sada!

5. Morate se znojiti

Najbolji način za stimulisanje hormona koji stvaraju dobro raspoloženje je vežbanje i posebno aerobna vežba od koje ćete se oznojiti. Vodite psa u dugu šetnju, pola sata plešite uz svoje omiljene pesme, trčite, vozite bicikl ili plivajte. Naučno je dokazano da endorfini koji se oslobađaju vežbanjem veoma blagotvorno utiču na poboljšanje vašeg raspoloženja.

6. Držite distancu

Pokušajte se distancirati od svojih emocija i zapitajte se da li možete nešto učiniti u vezi sa onim što vas muči. Ako ništa drugo, morate razmisliti šta možete dobiti ovim iskustvom. Koja je lekcija koju ste naučili? Dakle, zamislite da živite nešto slično u prošlosti, ali time upravljate sa više znanja, mudrosti i zrelosti. Ova misao će vam dati osećaj kontrole i uspeha.

7. Prelepa si

Istraživanja pokazuju da ono što mislimo kada se pogledamo u ogledalu daleko je od onoga što zaista jeste. Većinu vremena naše loše raspoloženje ogledalo pretvara u neprijatelja. Pogledajte sebe i usredsredite se na osobine koje smatrate lepima. Recite sebi „veoma si lepa“. Zar ne veruješ? Recite to dva ili tri puta i možda ćete promeniti mišljenje.

foto:Pinterest 

Pročitajte još

Pročitaj još