Forbesova lista najvrednijih brendova na svetu

A nas zanima koji se modni brend našao na prvom mestu...

Već sedam godina, Forbes analizira i predstavlja listu 100 najvrednijih brendova. Da bi se na najrealniji način rangirali, gleda se njihova zarada u poslednje tri godine, kao i procenat zarade u zavisnosti od uloge svakog brenda u industriji.

Kao što je i očekivano, prvih deset mesta su zauzeli tehnološki brendovi sa Apple-om, Google-om, Microsoft-om i Facebook-om  u top četiri mesta, tim redosledom. Kada su u pitanju modni i luksuzni brendovi, Nike se našao na prvom mestu (16. na listi), a zatim i Louis Vuitton (20.) i H&M (36.).

Ovo nije prvi put da je Louis Vuitton proglašen za najvredniji luksuzni brend na svetu. Prošle godine se našao u vrhu Best Global Brand Report-a, dok je kompanija Apple ponovo zauzela prvo mesto.

U nastavku pogledajte koji su se najvredniji modni i luksuzni brendovi našli na Forbes-ovoj listi:

1. Nike (#16) — $29.6 milijardi

2. Louis Vuitton (#20) — $28.8 milijardi

3. H&M (#36) — $14.2 milijardi

4. Hermès (#44) — $13 milijardi

5. Gucci (#47) — $12.7 milijardi

6. Zara (#51) — $11.3 milijardi

7. Cartier (#61) — $9.3 milijardi

8. Rolex (#69) — $8.7 milijardi

9. Adidas (#75) — $7.9 milijardi

10. Chanel (#87) — $7.3 milijardi

V.R.

Pročitajte još

Pročitaj još