Ovog meseca, britanski luksuzni modni brend preuzeo je Casa Jondal beach club na Ibici, u znak proslave njihovog TB letnjeg monograma. U to ime, klub je dobio potpun Burberry izgled, počevši od ležaljki i sofa, preko jastučića i peškira, do čitavih suncobrana.
Ideja ovog takeovera je da se prenese optimizam u novu sezonu i dočara pravi duh leta.
Brend je takođe “preuzeo” i pop-up radnju u centru ostrva, obloživši je spolja i iznutra svojim TB letnjim monogramom. Ovde će posetioci moći da nabave omiljeni komad iz TB summer monogram kolekcije koju je dizajnirao Riccardo Tisci.
Inače ovo nije prvi put da neki veliki brend eksperimentiše sa preuzimanjem letnjih klubova. Ranije je to učinio Chanel, otvorivši Yacht club u Njujorku, dok je Dior to uradio na krovu Selfridges-a u Londonu, gde je otvorio pop-up radnju, restoran i terasu.
Svi srećnici koji će se ovog leta naći na Belom Ostrvu, mogu uživati u Burberry beach club-u sve do 15. avgusta.
Foto: Profimedia, Instagram
Pripremila: T. Mišović