
Na slikanju editorijala Rihanna je nosila Dior J’Adore eau de parfum
Fotografije LUIS ALBERTO RODRIGUEZ
Stajling CARLOS NAZARIO
Modni kalendar ima sopstveni ritam i dinamiku. Početak godine predstavlja laganu uvertiru za ono što sledi, a pravi zamah dolazi u martu.
Veliko nam je zadovoljstvo da, povodom velikog prolećnog izdanja, na stranicama magazina predstavimo jednu od najznačajnijih umetnica na svetu. Rihanna je majstor transformacije, osoba koja je imala nebrojeno mnogo stilskih inkarnacija koje oduševljavaju. Na vrhuncu muzičke slave povukla se sa muzičke scene, ali je pokrenula sopstveni brend koji danas vredi milijarde. Ovaj brend, osnovan kao beauty linija, nudi vrhunsku negu osobama svih puti. Možda je najveći razlog njene popularnosti njena opuštena pojava i potpuna odsutnost statusa zvezde, zbog čega njena otvorenost prema fanovima stvara osećaj da je ona „jedna od nas“. Rihanna je postala zaštitno lice parfema J’Adore Dior, čime je potpuno etablirala svoj status modne ikone.

Fotografije LUIS ALBERTO RODRIGUEZ
Stajling CARLOS NAZARIO
Pored zvezde s naslovne strane, naš Raport sezone pruža vam uvid u trendove koji nas očekuju u novoj modnoj sezoni. Posebnu pažnju posvetili smo kaišu, koji je prešao svoju prvobitnu funkciju i postao samostalni odevni komad.

Koliko je moda postala neizostavan deo popularne kulture, svedoči i kolaboracija između Takashija Murakamija i kuće Louis Vuitton. Nakon dve decenije, ona se ponovo pojavila kao podsetnik da kreativne ideje i zamisli tečno prelaze iz jedne sfere u drugu.

Sudeći po aktuelnim dešavanjima, modna industrija pokazuje svoju magiju i dinamiku stvaranja. Poslednje strane magazina vode vas u Valensiju, sunčani grad, kao podsetnik da poslovnu dinamiku treba pratiti i s vremena na vreme, opušteno uživati pod suncem.
Harper’s BAZAAR tim