Stilska korporacija

Zavirite u aprilsko izdanje magazina Harper’s BAZAAR

Fotografija: Audshule
Stilista: Marko Mrkaja

Ukoliko posmatramo modu kao fenomen, prvobitno nas impresioniraju njeni estetski aspekti i pojava, što bi moglo da se opiše kao površno. Međutim, ovaj šlag na torti društva predstavlja drugu najveću industriju i uhlebljenje za ljude iz celog sveta, bilo da su dizajneri, logističari, oni koji se bave izradom odevnih komada ili pak tkanina koje se koriste u njihovoj proizvodnji. Moda je ozbiljan biznis.

U ovom izdanju, fokusiramo se na njene korporativne aspekte, tačnije na odevanje na radnom mestu. Žena je svemoguća u činjenici da balansira privatne obaveze sa profesionalnim, na način na koji se to od muškarca ne očekuje. Odelo je njen oklop kojim ona osvaja poslovnu arenu. Nekolicina elemenata ga formira i definiše, a opet šalje jasnu poruku koju smo, nadamo se, uspešno pokazali editorijalom i naslovnom stranom slikanom u Institutu BioSense u Novom Sadu. Zanosna Klara Blažević poslužila je kao korporativna heroina, koja je stroge pojave, distancirana poput kraljice, a opet zanosna u eleganciji pokreta.

stilska korporacija
Stil sa naslovnice: Klara Blažević, nosi sako, pantalone, prsluk, košulju, kravatu i cipele, sve P. S. FASHION
Naočare za vid: Bottega Veneta 
 Fotografije: Audshule
Stilista: Marko Mrkaja
Lokacija: BioSens Institut Novi Sad

Na koji način se revije razvijaju kao spektakl i daju dodatni publicitet modnom biznisu, istražujemo kroz posebnu temu. Nadahnule su nas žene koje su pokrenule spostveni biznis i učinile koncept poslovne arene svojim. Žena kao takva, snažna, neustrašiva i zanosna, inspiracija nam je i nadahnuće. Ona nosi svoju aktovku i služi kao simbol marljivog rada, neumoljivosti u nameri da lične ideale ostvari, a odevena na način koji joj dolikuje.

Foto: Profimedia

Tu je i portret Victorie Beckham, žene koja je od modne ikone postala deo modne industrije i industrije biznisa lepote. Njen stil je vanvremenski.

Fotografije: Boo George
Stilistkinja: Cathy Kasterine

U ovom broju must read je esej Kaitlyn Greenidge, nagrađivane američke spisateljice, koja nam otkriva istinu o lepoti koja traje i kako je pronaći u današnjem filtriranom, digitalizovanom svetu unapređenom veštačkom inteligencijom.

Foto: Profimedia

Uz aprilski broj poklanjamo vam, sada već tradicionalno, Harper’s BAZAAR MAN, izdanje dodatka posvećenog muškoj eleganciji i principima odevanja. Za nas je to prilika da istražimo tendencije koje će oblikovati muški univerzum u narednih šest meseci.

Fotografija: Vladimir Ilić
Stilista: Marko Mrkaja
Model: Relja Đorđević @DEMONS MODEL MANAGEMENT
Grooming: Nadica Lekić
Sako, košulja i pantalone, sve: MONA MAN, cipele: DOUCALS

Neutralna paleta boja, prisustvo materijala i tkanina naglašene teksture pokazatelj nam je određenih vrednosti koje su tu da traju. One se ne nameću, jednostavno iz prikrajka osvajaju lepotom minimalizma. Uživajte u onome što je kvalitetno, a nenametljivo i dugotrajno.

Foto: Profimedia

Harper’s BAZAAR tim

Najnovije