Jedan od razloga zašto se redakcija magazina Harper’s Bazaar Srbija raduje jesenjim aktivnostima jeste i dodatak posvećen muškarcima. Svake sezone, veliko nam je zadovoljstvo da interpretiramo muške principe i manire odevanja. Naša vizija muškarca zasnovana je na konstantnom flertovanju između opozita i kako oni međusobno komuniciraju. Naslovna strana dodatka oslikava duh korporativnog odevanja, uglađenu pojavu muškarca koji vlada svojom profesijom. Slike unutar editorijala pak govore o njegovom maniru van radnog mesta, koji je više relaksiran, ali i dalje komunicira vrednosti pojave koja pleni.
Najnovija kolekcija brenda MONA MAN definiše pojavu modernog muškarca. Bez obzira da li je u pitanju business ili casual pristup, Elegancija je ključna reč koja spaja svaku priliku i način života.
Fotografije: AUDSHULE
Stajling: MARKO MRKAJA
Model: ALEKSA STOJANOV @DEMONS MODEL MANAGEMENT
Grooming: ALEKSANDRA GAVRIĆ
Frizura: SRĐAN KOLAREVIĆ