Modna korporacija

Elegancija je ključna reč koja spaja svaku priliku i način života

Jedan od razloga zašto se redakcija magazina Harper’s Bazaar Srbija raduje jesenjim aktivnostima jeste i dodatak posvećen muškarcima. Svake sezone, veliko nam je zadovoljstvo da interpretiramo muške principe i manire odevanja. Naša vizija muškarca zasnovana je na konstantnom flertovanju između opozita i kako oni međusobno komuniciraju. Naslovna strana dodatka oslikava duh korporativnog odevanja, uglađenu pojavu muškarca koji vlada svojom profesijom. Slike unutar editorijala pak govore o njegovom maniru van radnog mesta, koji je više relaksiran, ali i dalje komunicira vrednosti pojave koja pleni.

Sako, pantalone, košulja, kravata i tašna, sve MONA MAN.
Cipele vlasništvo stiliste. Naočare za vid CARTIER

Najnovija kolekcija brenda MONA MAN definiše pojavu modernog muškarca. Bez obzira da li je u pitanju business ili casual pristup, Elegancija je ključna reč koja spaja svaku priliku i način života.

Modna korporacija
Kaput, sako, pantalone, košulje i tašna, sve MONA MAN
Čizme vlasništvo stiliste
Modna korporacija
Rolka i pantalone MONA MAN.
Čizme vlasništvo stiliste
Modna korporacija
Sako, pantalone i košulja, sve MONA MAN
Čizme vlasništvo stiliste
Jakna, košulja
i pantalone, sve MONA MAN.
Marama i mokasine vlasništvo stiliste
Kaput, rolka i pantalone, sve MONA MAN. Čizme vlasništvo stiliste
Kaput, rolka i pantalone, sve MONA MAN
Rolka i jakna MONA MAN.
Jakna, rolka i pantalone, sve MONA MAN. Prsten vlasništvo stiliste

Fotografije: AUDSHULE
Stajling: MARKO MRKAJA
Model: ALEKSA STOJANOV @DEMONS MODEL MANAGEMENT
Grooming: ALEKSANDRA GAVRIĆ
Frizura: SRĐAN KOLAREVIĆ

Najnovije