Boss: Prepustite se CorpCore stilu

Zajedno sa Davidom Beckamom, Naomi Campbell i Gisele Bundchen.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

Zvezdana postava, koja uključuje kombinaciju novih i ikoničnih lica, zajedno sa istaknutim i prepoznatljivim talentima, oživljava ovo uzbudljivo novo poglavlje BOSS priče. Legendarni britanski fudbaler i modna ikona David Beckham pojavljuje se u svojoj prvoj kampanji otkako je objavljena njegova strateška saradnja i dizajnerska kolaboracija sa ovim brendom.

Uz njega, u kampanji se pojavljuju nigerijski pevač i tekstopisac Burna Boy, južnokorejski glumac Lee Jongsuk, kao i povratnici – ikonična brazilska supermodel Gisele Bündchen, legendarna Naomi Campbell, koja je ove sezone takođe ambasadorka BOSS satova, nakita i naočara, te italijanski teniser Matteo Berrettini, koji se vraća kao ambasador brenda za licencirane BOSS satove, nakit i naočare.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

Još od lansiranja kampanje #BeYourOwnBOSS, modna kuća je zagovarala poziv pojedincima da vode samosvestan život vođen stilom i samopouzdanjem. Za nadolazeću jesen/zimu, brend ovu poruku dodatno naglašava, jer moć da pronađete svoj glas i postanete sopstveni BOSS nije samo privremena obaveza – to je doživotna misija.

Sjajno je biti deo ove BOSS kampanje za jesen/zimu 2024, koja označava uzbudljiv početak mog dugoročnog ambasadorstva sa BOSS brendom,“ rekao je David Beckham.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

U novoj kampanji, talenti, odeveni u najnovije kreacije, otkrivaju svoje životne principe koji ih vode kroz dugogodišnje putovanje. Jesenja/zimska kolekcija za 2024. godinu nudi kompletan garderobni izbor za sve prilike, savršeno uklopljen u zahteve 24/7 stila života. Karakteristična BOSS odela su ponovo osmišljena sa snažnim, modernim siluetama, pružajući svež pogled koji je savršeno prilagođen za hladnije mesece koji dolaze.

Boss: Prepustite se corpcore stilu

U kampanji, svaki od talenata pojedinačno zapisuje svoja pravila na papir. Uzdignuta kancelarijska postavka i krojena odela, kao i korporativni vizuali koji dominiraju dizajnom seta kampanje, predstavljaju produžetak „CorpCore“ teme koja je prvi put viđena na reviji za jesen/zimu 2023. godine, održanoj prošlog septembra.

Foto: Boss

Najnovije