Svako ko je imalo upoznat sa modnom kućom Chanel, zna da je tvid sinonim za brend još od kada je Coco Chanel postala slavna 1920-ih. Mnogi, međutim, ne znaju kako je počela dizajnerkina ljubav prema specifičnom materijalu.
Interesovanje Coco za tvid počelo je dok je izlazila sa vojvodom od Vestminstera, tokom čega je shvatila svestranost, udobnost i veliki potencijal tkanine. Godine 1924. Coco se udružuje sa Sottish fabrikom kako bi počela sa proizvodnjom svojih prvih dizajna od tvida – od jakni do sportske odeće.
Kreacije od tvida brzo su stekle popularnost zbog njihove inovativnosti i besprekorne strukture. Nekoliko godina kasnije, Coco realizuje novo partnerstvo sa francuskom fabrikom kako bi stvorila tvid u koji će inkorporirati materijale poput svile i pamuka kako bi mu dali uzvišeniji, visokomodni izgled i osećaj. Legendarna dizajnerka takođe počinje da boji materijal različitim bojama kako bi razlikovala svoj tvid od tipičnih, klasičnih nijansi.
Pod vođstvom same Coco Chanel, te Karl Lagerfelda, i danas, Virginie Viard, tvid je nastavio da bude glavna tkanina za brend, i sa svakom novom sezonom upotreba materijala postaje sve kreativnija.
Od osnivačicine originalne klasične jakne do patika, posetite našu galeriju za najkreativnije načina na koje je Chanel upotrebio svoj tvid.
Foto: Profimedia, Instagram
Priredila: T.Mišović