
Chloé započinje novo poglavlje. Sa novim vođstvom od početka 2024, od strane dizajnerke Chemene Kamali – i Laurenta Malecazea, koji je zamenio Riccarda Bellinija kao izvršnog direktora, pariski brend otkrio je svoj obnovljeni imidž kroz seriju portreta. Kampanja prikazuje kako prošle tako i sadašnje ambasadore brenda, novi logo brenda i kreacije nove kreativne direktorke.
Lepršava kosa modela I prirodna okruženja uhvaćena objektivom engleskog fotografa Davida Simsa, podsećaju na spontane trenutke kod kuće, postavljene nasuprot kulisama Pariza, sa njegovim kultnim krovovima, zgradama i ikoničnom Ajfelovom kulom. Stav i slika odmah nas prenose u mladalačke i sveže početke Chloé-a sa njegovom eterealnom i laganom odećom.

“Moja namera je bila da uhvatim emociju i energiju Chloé-a, kao i onih žena koje utelovljuju kako njegovu istoriju, tako i duh kuće. One su prirodno jake, lepe i slobodne”, komentarisala je Chemena Kamali u saopštenju za štampu. Njena saradnja sa luksuznom kućom započela je kolekcijom pre-fall 2024, čiji se delovi mogu videti na fotografijama. Haljine sa naborkima od šifona, prozračne i providne, ili od čipke, čini se da obnavljaju romantičnu viziju Chloé-a i označavaju odstupanje od prethodnog kreativnog direktora, Gabriele Hearst, koja je stavljala naglasak na održivu i ekološki osvešćenu modu.

Ova početna serija portreta ističe dve legendarne figure koje su ranije radile sa brendom: ruskog supermodela Nataliju Vodianovu i Amerikanku Jessicu Miller. Jerry Hall and Liya Kebede, takođe bivši ambasadori brenda, biće prikazani u narednoj seriji portreta koja će biti objavljena na društvenim mrežama u narednim mesecima. Pored toga, brend je predstavio svoje nove ambasadore putem ove kampanje, uključujući ruandskog modela Ornellu Umutoni, kinesku Fei Fei Sun i Norvežanku Kristine Lindseth.


U debitantskoj kapmanji Chemene takođe smo upoznati sa novim logotipom Chloé-a. Prihvata ime brenda u rafiniranoj, vitkoj tipografiji, u crnoj boji, inspirisanoj arhivama iz 1970-ih kada je kuća bila pod stilskim vođstvom još jednog nemačkog kreatora, Karla Lagerfelda.



foto: Promo